יום שלישי , אפריל 30 2024

רמת גן למען הסביבה

התכנית תסייע לפורום הערים העצמאיות להתמודד עם אתגרי המאה ה-21, ולפעול לשיפור איכות החיים והסביבה של תושבי ישראל. זינגר: נושא הקיימות העירונית עומד בלבה של העירייה

רמת גן למען הסביבה
רמת גן למען הסביבה

עיריית רמת-גן מצטרפת לתכנית “ברית ערים לאיכות חיים וסביבה” של פורום ה-15 (פורום הערים העצמאיות בישראל). הרשויות שהצטרפו לתכנית מתחייבות לשורה ארוכה של צעדים שמטרתם לקדם קיימות, עירוניות ואיכות סביבה בשישה תחומי פעילות: אנרגיה ובנייה ירוקה, תחבורה בעיר, פסולת וצריכה, המרחב העירוני, ניהול בר-קיימא של העירייה – וכן חיזוק הקהילה והכלכלה המקומית והנעת שינוי בקרב התושבים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


התכנית מבוססת על חזון הקיימות העירונית – קידום איכות החיים והסביבה בעיר, באופן שעונה על צורכי ההווה בלי לפגוע ביכולתם של הדורות הבאים לספק את צרכיהם. מטרת התכנית היא להציב סטנדרט אחיד לקידום קיימות עירונית, ולמקם את ערי ישראל בשורה אחת עם הערים המובילות בעולם בתחום זה. התכנית תספק בידי העיריות כלים להתמודדות עם מגוון האתגרים הסביבתיים, החברתיים והכלכליים שמציבות בפניהן מגמות גידול האוכלוסייה, העלייה בצפיפות, בגודש ובזיהום האוויר. 

כחלק ממימוש התכנית מתחייבת עיריית רמת-גן לקדם מדיניות של התייעלות אנרגטיות במתקני העירייה, הטמעת בנייה ירוקה במבנים עירוניים, הפחתת השימוש ברכב פרטי בעיר ועידוד שימוש באמצעי תחבורה בני-קיימא, צמצום פסולת, עידוד צריכה מקומית, אימוץ עקרונות של תכנון בר-קיימא במרחב העירוני וחיזוק הכלכלה המקומית.

לדברי ראש העיר, ישראל זינגר: “במסגרת התכנית מתחייבת העירייה לקדם פרויקטים כגון נטיעת עצים וטיפוח הטבע העירוני, להמשיך ביצירת גינות קהילתיות ובסלילת שבילי אופניים ועוד. כל אלה, ואחרים, נמצאים בלבה של העירייה ומקודמים מראשית הקדנציה – ולא בכדי זכינו אשתקד בפרס רשות ירוקה מידי המשרד להגנת הסביבה. היוזמה הנוכחית תעגן את מחויבותנו לציבור ולסביבה, כעיר משמעותית המעגנת בתוכה עתודות ירוקות משמעותיות כמו הספארי והפארק הלאומי”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות