יום שלישי , אפריל 16 2024

כרמל שאמה הכהן המתמודד לראשות העיר רמת גן: רמת גן חוזרת להוביל גם בגיל הזהב

כרמל שאמה:" בין היוזמות שבכוונתי לקדם: מתן עדיפות לגמלאים בתורים לקבלת שירות ומענה במוקד העירוני ובמשרדי העירייה"

כרמל שאמה הכהן והגמלאים. תוכן מקודם
כרמל שאמה הכהן והגמלאים. צילום: עיריית רמת גן

כרמל שאמה הכהן לשעבר שגריר ישראל ל-OECD ולאונסק”ו ויו”ר ועדת הכלכלה של הכנסת המתמודד לראשות העיר רמת גן הציג את התוכנית שלו בנושא הגמלאים:

  • הנחה של 30% בארנונה לגמלאים: בתקופת זינגר ירדה ההנחה ל-25% בלבד, אנחנו נחזיר אותה ל-30%, כי בר”ג העשירה שגובה את הארנונה הכי יקרה בגוש דן – אין סיבה שהנטל עליכם יגדל.
  • שמירה על ניקיון וטיפוח חזות העיר: עיר נקייה עם חזות מטופחת היא הבסיס לחיים נעימים ונוחים. אנו מתחייבים למהפך מהיר ועיר נקייה עד חג פסח הקרוב.
  • פטור מתור: בתקופת זינגר חיכיתם הרבה יותר מדי זמן לשירותים עירוניים. אנחנו ניתן עדיפות לגמלאים בתורים לקבלת שירות ומענה במוקד העירוני ובמשרדי העירייה.
  • הנגשת שירותים עירוניים לשכונות: צוות ר”ג זהב יגיע למועדוני הגמלאים השכונתיים ויעניק להם את מרבית השירותים העירוניים באמצעות מחשבים ניידים
  • הקמת בית אבות עירוני חדש: בשיתוף הממשלה נקים בית אבות חדש כדי שגמלאי רמת גן יוכלו להזדקן בכבוד. בבתי האבות הגדולים בעיר נקיים פעילויות תרבות מגוונות.
  • העמקת הקשר הבין-דורי והערבות ההדדית בקהילה: הגמלאים הם חלק בלתי נפרד מהאוכלוסייה של העיר. נקיים פעילויות משותפות ורב-גילאיות לחיזוק הקהילתיות בעיר.
  • חידוש הפעלתו של בית קולנוע במרכז העיר: סגירתו של קולנוע לב הותירה תושבים רבים בלי מקום קרוב ונגיש ליהנות בו מסרטים חדשים. נפתח בית קולנוע במרכז העיר לטובת כלל התושבים, ובפרט הגמלאים שחיים במרכז.
  • מרכזי תרבות בסופי שבוע: בסופי השבוע נקיים קבלות שבת, אירועי אקטואליה וזמר, בנוסף לשבת תרבות המסורתית. בנוסף, נפעיל שירות הסעות חינם מבתי האבות אל מרכז העיר ואל פעילויות תרבות שונות.
  • חידוש יום הגמלאים: זינגר קטע את המסורת של יום הגמלאים בפארק הלאומי. אנחנו נחדש את האירוע, כי לגמלאי העיר מגיע לחגוג כמו בעבר.

    רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

    הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


    כרמל שאמה הכהן. תוכן מקודם
    כרמל שאמה הכהן. תוכן מקודם

כרמל שאמה הכהן :” ראש העיר הנוכחי לא דאג מספיק לגמלאי רמת גן. אחרי הבחירות רמת גן חוזרת להוביל – גם בגיל הזהב! ב-30.10 גמלאי רמת גן חוזרים למקום הראשון!”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות