שבת , אפריל 20 2024

מערבים הורים? חציית הגבול של זינגר בקמפיין הבחירות

ביום שישי האחרון ישראל זינגר העלה שלטי חוצות בתמונה המציגה את אביו של המועמד המוביל כרמל שאמה הכהן בצורה נגטיבית וגזענית ובכיתוב מכוון המעוות את שם המשפחה.

השלטים שפורסמו כנגד המועמד כרמל שאמה הכהן
צילום: קמפיין הבחירות כרמל שאמה 2018

ביום שישי האחרון התעוררו תושבי רמת גן לשלטי חוצות שהוצבו ברחבי העיר עם תמונת אביו של המועמד המוביל כרמל שאמה הכהן ח”כ, יו”ר ועדת הכלכלה ושגריר OCED ישראל.
לראשונה נעשה שימוש בבני משפחה של מועמד לבחירות לראשות מקומית על שלטי חוצות. המודעה משתמשת במוטיבים וסטיגמות גזעניים ברורים ועיוות שם המשפחה של המועמד כרמל משאמה הכהן לשאמה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בהקלטה שהגיעה למטה כרמל שאמה הכהן נשמע ישראל זינגר עונה לשאלה של אחד מבכירי המטה שלו למה יש צורך בהכפשות נגד שאמה הכהן וזינגר עונה שבעקבות בדיקה/סקר שביצע עולה שכרמל הוא היחיד שיכול לנצח אותו ולכן בחר לתקוף אותו על מנת להזכיר לשכונות האליטיסטיות (רמת חן וכיוב).

 


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל –
הירשמו כאן

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן  ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר


כרמל שאמה הכהן בתגובה: “אני בטוח שאם שם משפחתי היה הורביץ ולא שאמה, זינגר לא היה מעלה את השלט הזה. אבי אדם פרטי מעל גיל שבעים”

לאחר עליית השלטים קמה תסיסה גדולה בעיר רמת גן המגנה את השלטים הגזענים, והיום (יום שבת) כרמל שאמה הכהן הלך ביחד עם הוריו ובנו משפחתו אחים אחיות וילדיהם להצטלם על רקע השלט.
ממטה כרמל שאמה הכהן מסרו כי השלטים הגזעניים של זינגר חסכו כסף יקר של סקר בחירות כי אם ראש עיר מכהן מפרסם פירסום כזה שהוא מבין כי הולך להתרסק בבחירות. כרמל שאמה הכהן:”נקרע הלב לראות אתמול בבוקר את הבת של אחותי מתייפחת מבכי וממש חוששת מה יגידו לה בבית הספר ומבקשת להישאר בבית. אני נבחר ציבור אבל פה התבצעה תקיפה של משפחה שלמה משפחת “שאמה” שכוללת את הורי,אחי ואחיותי וילדיהם.
אני בטוח שאם שם משפחתי היה הורביץ ולא שאמה זינגר לא היה מעלה את השלט הזה.

כמי שגדל כילד אינטגרציה שגר בשכונת שיקום אבל למד בשכונת יוקרה חוויתי הכל אבל שום אפליה או עוול לא יפגעו בגאוותי במוצאי או בשם משפחתי ובטח לא באבא שלי שהוא האדם הכי נפלא בעולם שהקים יחד עם אימי יש מאין ומהרבה מצוקה משפחה לתפארת.

פנחס שאמה, אביו של כרמל שאמה הכהן הגיב על הפרשה: “אני פנסיונר. אבא סבא שדואג כרגע בעיקר לבריאות רעייתי. דעתי הייתה ונותרה עיריית ר”ג זה קטן ומלוכלך מדי עבור כרמל ולכן התנגדתי לרעיון שיתמודד והעדפתי שיקח את אחת ההצעות העסקיות שקיבל ברמה הבינ”ל.

בתור מי שעלה מעיראק ונתקל בלא מעט אפליה וקיפוח עדתי בשנות החמישים והשישי הייתי בטוח שהתופעה היא חלק מחבלי הלידה של המדינה והחברה הישראלית תמיד הייתי בטוח שהתופעה תעלם עם השנים ושהנכדים שלי לא יזכו לפגוש את הגועל נפש הזה ועוד מראש העיר ומנהל התיכון שלהם לשעבר”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות