יום ראשון , דצמבר 8 2019
ראשי / ראשי / נפגעי מי רמת גן מתאגדים

נפגעי מי רמת גן מתאגדים

בימים האחרונים עלתה ברשתות החברתיות בעיר קריאה להתאגד נגד תאגיד מי רמת גן. יוזם המהלך, ירין יושע, מדווח על 50 מצטרפים למהלך ומבטיח: "נפעל לסגירת התאגיד"

מי משלם יותר על המים?
מי משלם יותר על המים?

"נפגעי מי רמת גן בואו לפה", כך נפתח פוסט של ירין יושע שעלה בימים האחרונים ברשתות החברתיות בעיר וגרם להתעניינות רבה לגבי היוזמה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של רמת גן ניוז

  יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "רמת גן" info@www.rgg-news.co.il


"אם קיבלתם חשבון מים מנופח בלי הסבר או הסבר כללי שיש נזילה אז אתם מוזמנים להצטרף למאבק. אנו תושבים רבים החשים מרומים החלטנו להרים את הכפפה לאסוף כמה שיותר פניות ותלונות ולהתאחד מול התאגיד ולפנות לגוף המפקח על רשות המים", כתב יושע בפוסט, שבסיומו הוזמנו הגולשים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ שנפתחה בעניין.

בשיחה עם "רמת גן גבעתיים ניוז" אומר יושע כי החליט לפתוח ביוזמה בעקבות מקרים ששמע עליהם.

כמה אנשים פנו אליך מאז הפוסט?

"עד היום 50 איש אבל אני מאמין שזה עוד יגדל".

אתה כותב בפוסט שלך: "אנחנו נתחיל בצעד קטן ולאט לאט נחזיר את הכסף שלכם. אנו נפעל עד לסגירת התאגיד". נשמע קצת יומרני.

"ימים יגידו".

בעניין תאגידי המים יש לציין כי אחת מהבטחות הבחירות של ראש העירייה, כרמל שאמה הכהן, הייתה לסגור את תאגיד המים – התחייבות שטרם מולאה.

ההתחייבות של כרמל שאמה הכהן לבטל את תאגיד המים

גורם במועצה אומר כי "היוזמה של ירין יכולה להיות מנוע לקיום ההבטחה. כרמל יוכל להראות שיש לחץ ציבורי ולהיתלות בכך. מזכיר לך שזה ראש עיר שלא זז בלי לפרסם סקר".

3 comments

  1. זה שנתיים לפחות שמחיר המים רק הולך ועולה, אותו מספר נפשות..לעיתים מי רמת גן דואגים לשלוח מכתב לקוני, על נזילה שיש לנו בבניין- לציין שהמכתב הזה נשלח כל חצי שנה, לפחות ארבעה מכתבים כאלה קיבלנו למרות שכל פעם נעשו מאמצים לאתר ותיקון "הבעייה". מכתבים אלו בעצם מאפשרים להם לגבות מחיר גבוה. אני בייאוש מהתאגיד הזה, המחירים רק הולכים ועולים ואנו חסרי אונים. נראה כי אפסיק לשלם. מקווה מאוד שמחאה תעזור.

  2. לפני כשנה עברנו דירה, חודשים עד שהוסדר נושא העברת הצריכה על שמנו.
    עכשיו, לאחר אין ספור מיילים, שיחות, דין ודברים עדיין לא הסירו את שם הצרכן בדירה הקודמת ומגיעים לי חיובים ואזהרות. שוקלת לתבוע.
    בנוסף אמורה לקבל הנחה בצריכה בשל בעל נכה וגם זאת לא מסדירים.

  3. מי רמת גן לא מקיימים את החוק למענה אנושי בזמן סביר, אבל חמור מזה – הם לא מראים בחשבון את הדיווח על הצריכה המשותפת שמתחלקת בין דיירי הביניין, למעשה – גובים לפי מה שבא להם, בביניין שלנו לא נעשתה כל השקיה אבל ניבים סכומים גבוהים על "צריכה משותפת" , תלונות לחברה נענו – "יש כנראה דליםה בצינור" אבל יש יודשים בהם הצריכה המשותפך היא – 0 , כך שאין דליפה בצינור, מה שיש זה עושק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

השיטור העירוני ברמת גן

"התושבים שותפים למלחמה שלנו ברעש ובוונדליזם"