יום חמישי , אפריל 25 2024

רוצה להצליח? תהיי נאמנה לעצמך

רוחמה אפרתי, תושבת רמת גן ומאסטר בשיטת nlp, במאמר מעניין לקראת השבת על העצמה נשית, שקר האינסטגרם ואמונה בצדקת הדרך

חנויות משקפיים מומלצות ברמת גן
חנויות משקפיים מומלצות ברמת גן

שואלים אותי לא פעם כמאסטר ב-nlp מה המתכון שלי להצלחה ואני תמיד אומרת שהמתכון אינו חד גוני ומורכב מאינספור של מעשים, מחשבות וכוונות, אבל דבר אחד בטוח: כדי להצליח אתם צריכים להיות עקביים בדרך ונאמנים לעצמכם.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לעיתים קרובות דברים הולכים הפוך ממה שהיה צריך להיות, ולא בגלל שאנחנו לא רוצים אלא בגלל שאנחנו לא יודעים מה הכיוון הנכון.

אנו חיים בסיטואציה כזו שבה הכול לכאורה פרוץ ואין גבולות ואין גדרות, ואם כבר יש, הם מאד מטושטשים ואמורפיים.

עושה הרושם שאדרבא ישנה קורלציה הפוכה, כלומר ככל שאנחנו מוחצנים ומוקצנים יותר, מפרסמים כל צעד ושעל שלנו אז אנחנו יותר פופולאריים, מוכרים אהודים ומקובלים, למרות שעמוק בתוך הלב פנימה אנחנו ריקנים, בודדים, עצובים והרבה לבד ופחות מדי ביחד.

אנחנו הרי רוצים להידמות, להיות כמו, להרגיש שייכים, דומים, רק לא שונים וחלילה דחויים. להיות מקובלים. למי רוצים להידמות? לדוגמניות, לאייקוני האופנה, למי שמופיעה בז’ורנלים, למי שנראית יפה וזוהרת ומקרינה אושר אינסופי. אנחנו רוצות גם להיות כמוה יפה, נוצצת, זוהרת, מרשימה, מאושרת ומלאה בכסף.

שמלת קימונו מעטפת מבית יעל רוזמרין צילום הילה שייר
שמלת קימונו מעטפת מבית יעל רוזמרין צילום הילה שייר

אין כל זה אלא פיקציה בלבד! פיקציה במובן של מכירת אשליה וירטואלית. פיקציה היא בסך הכול רק סוג של מיצג שווא שמנסה למכור איזה שהוא מוצר כמו למשל בגד, משקפיים, מכונית ופה יוצרים אשליה בדמות של יופי, כסף, מעמד, יוקרה וכבוד. בד בבד עם התפתחות הקדמה והאפשרויות שגדלות עמן, ניתן היום בלחיצת כפתור לתעד כל מצב וסיטואציה.

בית קפה מומלץ ברמת גן
בית קפה מומלץ ברמת גן

את בבית קפה? סבבה! בוא נצטלם עם פוזה כזו, נצלם את הכוס קפה והעוגה. הלכת לאירוע? זה כבר ממש לא משנה כל המסביב, העיקר להעלות לפייס ולאינסטוש את התמונות שמראות עד כמה אני יפה מאושרת וטוב לי. עד כמה אני זה האירוע! בנות יקרות, שמחה לנפץ לכן את המיתוס בפרצוף!

מחקרים חשובים בפסיכולוגיה מראים ומוכחים דווקא ההפך. מי שיש לה באמת ביטחון עצמי גבוהה ודימוי עצמי חיובי אינה צריכה להוכיח לאחרים עד כמה היא יפה ומאושרת ועד כמה טוב לה. מי שבעלת ביטחון עצמי חיובי דיי לה בכך שהיא בטוחה מספיק בעצמה ולא צריכה לספק קבלות והוכחות לאף אחד ואין לה שום ניסיון להתחרות עם אף אחד כי מקומה בטוח והיא יודעת מה היא שווה באמת, לא בכאילו! ההיפך הוא הנכון, מי שקבל עם ועדה, השקם וערב, מנסה להוכיח כמה שהיא יפה ומוצלחת בעבודה. ואם את כל כך מוצלחת איך זה שאתה בת 30 ועדיין לא עמדת מתחת לחופה?

מחפשת אהבה

כדי להצליח בחיים ובעיקר כדי להיות מאושרת את זקוקה לא רק לכישורים, אלא בעיקר לדבקות במטרה וידיעה ברורה שאת בדרך הנכונה. ועל כך נדבר בטור הבא.

שבת שלום.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות