יום שלישי , אפריל 16 2024

פרשנות – האם הבחירות ברמת גן יוכרעו בסיבוב ראשון

שני המתמודדים הבולטים בבחירות 2018 ברמת גן - ראש העיר ישראל זינגר וכרמל שאמה הכהן ואיתם עוד מתמודדים רבים, יובילו את רמת גן ככל הנראה, למערכת בחירות נוספת, בעוד כ- 14 ימים

ראש בראש בחירות ברמת גן

כל הסקרים המובילים ברמת גן מראים כי שני המתמודדים המובילים לראשות העיר הם ישראל זינגר וכרמל שאמה. עדיין לא ברור מדוע מתמודדים שאבדו סיכוייהם לזכות בבחירות עדיין ממשיכים להתמודד.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן – להצטרפות

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – רמת גן ניוז


הסיבוב הראשון של מערכת הבחירות הסוערת ברמת גן יסתיים ביום שלישי הקרוב ב-30.10. אלא אם איש מהמתמודדים לא יחצה את קו 40 האחוזים מה שיגרור את העיר לסיבוב שני.

ריבוי המתמודדים כרגע ברמת גן, כך מעריכים גורמים פוליטים בעיר, יגררו את העיר לסיבוב שני. אז יתמודדו שני המועמדים שקיבלו את מרב הקולות. דילים פולטים בין הפוליטיקאים, הם המפתח להצלחה בסיבוב השני, מי משני המועמדים בסיבוב השני, שיצליח לחבר אליו כמה שיותר קבוצות חזקות בעיר, ככל הנראה יזכה בבחירות.

מלבד מליוני השקלים שיורדים לטמיון בסיבוב שני של בחירות, הרי שביום זה כבר לא יינתן יום שבתון, כפי שיינתן בסיבוב הראשון דבר שלבטח יפגע באחוזי ההצבעה וישרת, כמו בעבר, את בעלי האינטרסים שיתייצבו לקלפיות, ולא את הציבור הרחב.

אם כן מדוע המתמודדים שנמצאים בשפל בסקרים ממשיכים לרוץ?, ייתכן כי חלק מהם רוצים לשפר עמדות כדי לקבל תפקידים נחשקים בעירייה, בדמות סגן ראש עיר בתשלום. אחרים בוודאי כחלק מדיל פוליטי ממשיכים לרוץ, כדי לתמוך בסיבוב השני במועמד המוביל.

מערכת הבחירות ברמת גן, גרמה למתח רב בעיר, שיסעה מגזרים שלמים והציבור יוצא ממנה בעיקר מבולבל. עודף מועמדים לראשות עיר, משאירה את הציבור עם המוכר והידוע.

יוזכר כי ההתמודדות למועצה, על שלל הרשימות מסתיימת ביום שלישי הקרוב, שם ייקבע סדר הדברים והדינמיקה בין 25 הכיסאות במועצת העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

הדבר הבא בתחום מגורי היוקרה: המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו

תפריט נגישות