יום שישי , אפריל 19 2024

הישראלי היפה – נהג האוטובוס הציל את הכלבות ברמת גן

בשיא הסערה החורפית - ליאם ארביב, נהג אוטובוס דן בקו 70, מצא שתי כלבות אבודות ורטובות באמצע הכביש. הוא העלה אותן לאוטובוס ובזכות פעילי בעלי חיים, אותרו בעליהן, תושבי קריית אונו.

13348b9b-4162-4b27-bc2a-c5f20f33b83c
צילום - ליאם ארביב נהג האוטובוס

לא כל יום נחשפים לסיפורים מלאי חמלה ורגישות – אתמול, בשעת צהריים כשמזג האוויר גשום וקר בחוץ. נהג אוטובוס ”דן”, קו 70 החל את מסלולו ממסוף תל השומר לכיוון תל אביב ולפתע, ראה שתי כלבות בוגרות רטובות משוטטות להן לבד בצידי הדרך.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מבלי לחשוב פעמיים,הנהג עצר את האוטובוס, אסף אותן והכניסן לאוטובוס.הוא  צילם את המתוקות והעלה תמונה בקבוצת הפייסבוק ” כלבים אבודים – הקבוצה הרשמית”, שם כבר התגובות החלו ”לרוץ”. מנהלי הקבוצה ופעילים טובים אחרים שיתפו פעולה וניסו לאתר את הנהג שהמשיך דרכו לת”א.
בסיום המסלול כשהגיע לתחנה המרכזית בת”א כששתי הכלבות איתו, נכנס שוב לפייסבוק וראה כי הוצף בתגובות,הוא השאיר את פרטיו ותוך זמן קצר הגיעו אליו, שני מתנדבים פעילי בעלי חיים, יהודה בר לב סיגל מנדלר ברקאי ובעזרת מכשירי הסריקה הצליחו לקרוא את הצ’יפ  וכך לאתר את בעלי הכלבות.

מספרת מיכל רוזנטל, פעילת זכויות בעלי חיים – בזכות שיתוף הפעולה של נהג האוטובוס והסורקים שהצליחו להגיע אליו, אותרו בעלי הכלבות מקריית אונו, שסיפרו כי משעות הבוקר הם מחפשים אותן אחרי שברחו מחצר הבית. בעלי הכלבות הודו לנהג האוטובוס ולמתנדבים המסורים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות
לקריאת כל התגובות

12 comments

  1. כל הכבוד לכל המעורבים ! איזה כיף לדעת שיש אנשים טובים בדרך

  2. מעניין את הת..

  3. תבורך נהג יקר. אכן ארץ ישראל הטובה והיפה. תודה לך. הלוואי וירבו אנשים כמוך, נראה אחרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות