יום שלישי , אפריל 16 2024

הניתוח הצליח החולה מת – מוזיאון רמת גן לאומנות נסגר

רק שבועיים מאז שנפתח לציבור, מוזיאון רמת גן לאומנות נסגר. בעקבות דרישתו של ראש העיר להסיר יצירה, מהלכים משפטיים, סערות בעולם האומנות, ניסיון גישור שכשל בין ראש העיר לאמנים. עשרות אמנים מסירים את עבודתם ומוזיאון רמת גן לאומנות יסגור את שעריו.

מוזיאון רמת גן נסגר
צילום – הראל גילבוע

סגירתו של מוזיאון רמת גן לאומנות ישראלית, היא פגיעה קשה בתרבות הישראלית וכתם על העיר רמת גן. יש רק אדם אחד שחתום על המהלך, הניתוח הצליח אבל החולה מת.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בהודעה שהפיץ מוזיאון רמת גן נמסר – “התערוכה “המוסד” נסגרת במוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. לאור העובדה כי תהליך הגישור בין האמנים לעיריית רמת גן לא צלח, בצער רב אנו מודיעים כי תערוכת הבכורה לפתיחה המחודשת של המוזיאון נסגרת. החל מיום ד’ 12/1/22 בשעה 12:30 המוזיאון יסגור את שעריו ועשרות האמנים המציגים בתערוכה יסירו את עבודותיהם, בהתאם להחלטתם. כפי שנאמר, מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית מביע צער ואכזבה על תוצאות הליך הגישור בין האמנים לנציגי עיריית רמת גן.
המוזיאון היה שותף לכל המהלכים למציאת פשרה ופעל בנחישות לקידום המשך קיומה של התערוכה. כל ההדרכות, האירועים שתוכננו לזמן הקרוב מבוטלים בהתאם וכמובן יתקבל החזר כספי לכל מי שרכש כרטיס. בימים אלו, תתקבל החלטה לגבי המהלכים הבאים של המוזיאון, כאשר החזון העומד לנגד עינינו הוא קידומה של האמנות הישראלית.
אנו מודים לכל האמנים שהשתתפו בתערוכה ומקווים לפגוש אתכם יחד עם שוחרי האמנות והקהל הרחב בזמן הקרוב”.

מוזיאון רמת גן
צילום- דף הפייסבוק מוזיאון רמת גן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות
לקריאת כל התגובות

16 comments

  1. תומך מלא בראש העיר…

  2. ראש העיר פעל כשורה אין להאשימו !
    מעז יצא מתוק .
    כבוד ראש העיר יש בעיר מספיק אומנים
    מפורסמים ופחוצ שישמחו לשים את עבודתם במוזאון
    עם אפשרות להכרות עם הקהל
    אנא הפץ בקבוצות

  3. עשו מראש העיר הזה ג’חגו’ח שלא ראה אמנות בחיים שלו. מסתבר שהאיש היה שגריר חי בפאריז וראה בלי סוף מוזיאונים ותערוכות. כך שהוא יודע משהו וראה משהו.
    התערוכה עצמה הביאה 50 אמנים שיש להם אג’נדה פוליטית של שמאל רדיקלי והם הביאו מטעמם ביקורת קשה וחדה על הממסדיות שלא מאפיינת את מה שקורה היום בממשלה
    שיש בה כמעט את כל גווני הקשת הפוליטית, חוץ מחרדים, מכאן הדרך הקצרה ביותר להתנגח בעירייה שדווקא היא הרחיבה את המוזיאון בעלות של 20 מליון דולר .
    אוצרת הזויה שאחראית על ההפקה הזאת , שאכפת לה משיר של עומר אדם על הרוסיות, אבל החרדים בעיניה לא שווים כלום, אם הבאת אמנים פוליטיים מהשמאל היית צריכה לאזן את התערוכה גם מימין, כך זה מקובל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות