יום שישי , מרץ 29 2024

חשיפת רמת גן ניוז – מורה בבית ספר ברמת גן חשוד בתקיפה מינית של ילדים

משטרת ישאל מבקשת את עזרת הציבור באיתור ילדים שהותקפו מינית על ידי החשוד. מנהלת בית ספר אישרה כי האיש עבר כמדריך למחשבים. נבדק האם עבר בבתי ספר נוספים או במרכזי חוגים ברמת גן וגבעתיים . בידי המשטרה סרטונים בהם מבוצעים תקיפות מיניות בילדים שאינן מזוהים

40a38137-3966-4c36-bde3-85b262db19f61

הסיוט של כל ההורים – משטרת ישראל פתחה בחקירה סמויה לפני כשבועיים עם קבלת תלונה במשטרה בדבר חשד לביצוע עבירות מין קשות בקטין, לרבות מעשה סדום במשך ארבע השנים האחרונות כשהיה הקורבן בן 12 ועד היום. על פי החשד השתמש האיש בשני שמות שונים, רעם אביב ובשם נוסף צח בן יקר.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


כעת מתברר כי האיש עבד בשנה האחרונה בבית ספר ברמת גן כמדריך למחשבים ונבדק האם עבד בבתי ספר נוספים, צהרונים או חוגי ילדים בשעות אחר הצהרים ברמת גן. המשטרה בודקת כיצד הועסק החשוד בבית ספר ברמת גן.

מנהלת בית הספר ברמת גן דיווחה להורי בית הספר ההמומים על המקרה וקראה להורים לשוחח עם הילדים אודות המקרה, בית הספר העמיד לרשות ההורים את כל הצוות הטיפולי לסיוע ותמיכה.

מתוך מכתבה של מנהלת בית הספר  – “בית הספר היה המום ומזועזע לגלות היום אחרי הצהריים, מהתקשורת, שנעצר חשוד בעבירת מין שעובד גם בבית ספרנו. היום לראשונה נחשפה זהותו. ככל הידוע מדובר באירוע שהתרחש לפני מספר שנים. המדריך למחשבים רעם אביב, החל ללמד השנה בחודש אוקטובר בבית הספר. טרם תחילת עבודתו הציג את המסמכים הדרושים מהמשטרה לבית ספרנו לרבות עבירות מין. נכון לעת הזו, לא ידוע לנו על תלמיד.ה שנפגעו ”

משטרה
צילום -דוברות משטרה

עפ”י החשד ועם התקדמות החקירה, חשפו חוקרי המשטרה, כי ברשותו של החשוד תיעוד לאירועים נוספים בהם הוא מבצע, לכאורה, עבירות מין בקטינים נוספים אשר טרם זוהו. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור לאתר את הילדים שהותקפו מינית , כך על פי החשד על ידי המורה.

כל היודע דבר אודות מתלוננים או קרבנות נוספים מתבקש לסור לתחנת המשטרה הקרובה לביתם לצורך הגשת תלונה מסודרת בתיק משטרה שמספרו 795802/2021 .

40a38137-3966-4c36-bde3-85b262db19f6
צילום- משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות