יום שני , אפריל 29 2024

משטרת ישראל מפרסמת – עליה של 88% בגניבת כלי רכב ברמת גן

משטרת ישראל מפרסמת את נתוני הפשיעה של רמת גן - בחצי השנתון של שנת 2022 - נגנבו 232 רכבים לעומת 123 בשנת 2021, נפתחו 419 תיקי חקירה לעומת 257 בשנה הקודמת. 11,452 קריאות למוקד 100 של המשטרה. למרות נבחרת קציני המשטרה הפורשים אשר נקלטו בעיריית רמת גן, נתוני הפשיעה במגמת עלייה. גם לכם גנבו את הרכב מתחת לבית? אתם לא לבד

מוטי כהן מועצת העיר רמת גן
צילום - שידור חי ישיבת מועצת העיר רמת גן

רמת גן מובילה בקליטת אנשי משטרה פורשים – רשימת בכירי המשטרה שנקלטו בעיריית רמת גן רק מתארכת ואיתם ממשיכה להוביל רמת גן בעלייה באחוזי הפשיעה. משטרת ישראל מפרסמת את נתוני חציון שנת 2022 מהם עולה תמונה מדאיגה של פגיעה בביטחון התושבים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


כזכור, ברמת גן נקלטו בשנים האחרונות רשימה ארוכה ומכובדת של בכירי משטרת ישראל, בינהם, מנכל העירייה – ניצב בדימוס, מוטי כהן, מ”מ מפכ”ל המשטרה, המינוי החדש, תת ניצב אלי אסייג, קצין בכיר בלהב 433, תת ניצב אלברט אוחיון, מנהל אגף שפ”ע, תת ניצב שמעון שומרוני, מנהל אגף הביטחון ומועמד לתפקיד סמנכ”ל העירייה, ניצב עינת גיל-צובארי, ראש אגף משאבי אנוש במשטרה לשעבר, סגן ניצב רונן יפת, סגן ניצב חיים קפח.

אך למרות הרשימה הביטחונית של בכירי המשטרה לשעבר, ממשיכה רמת גן לעלות בנתוני הפשיעה. בחמי שנתון 2022, נגנבו ברמת גן , 238 רכבים, ו 92 התפרצויות לרכבים. לעומת 123 רכבים שנגנבו בחציון הראשון של שנת 2021.
מתוך נתוני משטרת ישראל:

צילום – פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות