יום חמישי , אפריל 18 2024

רוק ברמת גן

תלמידי שנה ג' בבית צבי יעלו את המחזה המטלטל שכתב המחזאי סיימון סטיבנס "פאנק רוק". ההפקה היא בוקס בבטן לכל הורה ואדם מבוגר שחי את חייו במחשבה ש"לילד שלי זה לא יקרה"

המחזה בבית צבי צילום מירב דרור
המחזה בבית צבי צילום מירב דרור

תלמידי שנה ג’ בבית צבי יעלו את המחזה המטלטל שכתב המחזאי סיימון סטיבנס “פאנק רוק” (במאי: מיקי יוסף). סיימון סטיבנס (כתב גם את “המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה”) התחיל את דרכו כמורה בתיכון, וב-2007 בהשראת הרצח בבית הספר בקולורדו כתב את “פאנק רוק”.

המחזה בבית צבי צילום מירב דרור

המחזה בבית צבי צילום מירב דרור

זהו מחזה מעורר מחשבה, המאפשר הצצה לחיים הסודיים של בני הנוער, וחושף את הקהל אל מה שקורה בחדרי חדרים, בין נערים ונערות, כשהגבולות נחצים, והאלימות מתפרצת. המחזה חושף את הצופים אל הסערות הפנימיות והמתחים של בני נוער בין רצונם להיות שייכים לחברה לבין מצפונם האישי.

ההפקה עליה עבדו בבית צבי לא מתפשרת ולא מעדנת את האמירות והמראות המורכבים. זהו בוקס בבטן לכל הורה ואדם מבוגר שחי את חייו במחשבה ש”לילד שלי זה לא יקרה”, או “הילד שלי לא מסוגל לכך”. בצפייה ב”פאנק רוק” מקבל הצופה מבט מגוף ראשון אל גיל ההתבגרות המורכב של העידן הנוכחי.

שחקנים: רועי רם, רננה אמה ברדע/ שרון בן דרור, אוהד פונטה/ רן בן שושן, אילי עלמני/ מעיין כהן אהרונוף, טל עמר, מאיה פופלינגר/ יעל מרידן, שי זומר / מיכאל בן דוד.

ימים א’-ה’ ב-20:30, ימי שישי ומוצ”ש ב-21:00

באולם אלי ליאון בבית צבי, רח’ שועלי שמשון 2, רמת גן

מחיר 50-60 שקל


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור. אלכסנדרה גונדרסון | צילום: באדיבות משטרת ישראל

המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתור בת 38 מרמת גן

תפריט נגישות