יום חמישי , מרץ 28 2024

רמת גן מובילה בחינוך – אלימות נגד מורים ועשרות תלמידים נדחקו בחדר מדרגות

הסתדרות המורים תשבית את הלימודים ביום ראשון ברמת גן עד השעה 10 בבוקר בעקבות מקרה אלימות חמור במהלכו תקפה אחת האמהות מורים באלימות קשה. תלונה הוגשה במשטרה. באירוע ביטחותי אחר בבית ספר ברמת גן, עשרות תלמידים נדחקו בחדר מדרגות בעקבות שיפוצים בבית הספר

שלט חינוך רמת גן
צילום רמת גן ניוז

מקרה האלימות החמור ארע אתמול ובמהלכו תקפה אחת האמהות מורים באלימות קשה. הוגשה תלונה במשטרה. הסתדרות המורים: “לא נפקיר אף עובד הוראה לאלימות פרועה של הורים שעברו את הגבול”. ליעד אילני – ראש האופוזיציה בעיריית רמת-גן – אשוחח בהקדם עם מנכ”לית משרד החינוך. חייבים התערבות מלמעלה בעצירת הסיכון חסר האחריות הזה.

הפגנה בגן קשת רמת גן
צילום – ענת וולפגנג

  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הסתדרות המורים הודיעה היום כי הלימודים בבית הספר היסודי “מכלל” בר”ג יחלו ביום ראשון (12/6) רק בשעה 10:00 במקום ב 8:00 בבוקר. זאת במחאה על מקרה אלימות שאירע אתמול נגד מורים בבית הספר. אתמול בצהריים התפרצה אמא של תלמידה לחדר המוסיקה. זאת לאחר שביתה התלוננה בפניה על כך שלא תשתתף באחד הריקודים במסיבת הסיום. האמא נכנסה לחדר תוך שהיא מטיחה במורים קללות וצרחות כמו: “אני ארצח אותה, אני אהרוג אותה” וקללות נוספות. כל זאת לעיני התלמידים המומים. המורים שהיו במקום העידו על מחזה אימים. “זה היה פחד מוות. ניסיתי בעדינות לעצור אותה. הצלחתי להוציא אותה למסדרון, שם המשיכה לצעוק לקלל ולאיים. האירוע הסתיים כשבעלה הגיע יחד עם סגנית המנהלת. הם שכנעו אותה לצאת מבית הספר ולעזוב את המקום”.

יו”ר סניף גוש דן בהסתדרות המורים, מיכאל פינטו, אמר כי “הסתדרות המורים תמשיך לגלות אפס סובלנות כלפי אלימות של הורים נגד עובדי ההוראה”. פינטו הוסיף ואמר כי “צוותי ההוראה בבית הספר יגיעו מהשעה 08:00 ביום ראשון כדי לערוך פעולות הסברה. כניסת התלמידים לבית הספר תותר רק בשעה 10:00. זאת כדי להבהיר לכל ההורים והתלמידים עד כמה המקרה חמור”.

באירוע אחר בבית ספר ברמת גן פרסמה יושבת ראש ועד ההורים תיעוד מזעזע מתוך בית הספר, בו רואים עשרות תלמידים נדחקים בחדר מדרגות בעקבות שיפוצים שנעשים בזמן הלימודים בעקבותם נסגרו מעברי חירום בשטח בית הספר.

אלונה רז – יושבת ראש ועד הורים ברמת גן – זה נראה למישהו הגיוני? זעקנו, שבתנו, אבל את העיריה זה לא מעניין. אנחנו בסך הכל רוצים סביבת לימודים בטוחה לילדים שלנו. זו לא בקשה לגיטימית? למה מחכים? שייקרה אסון מירון 2? מי מנהל הבטיחות שיכול להסתכל לנו ההורים בעיניים ולתת ערבות אישית שכלום לא יקרה לילדים שלנו? החיים של הילדים שלנו לא יותר חשובים מהקירות השקופים והפוסטים שרמת גן מובילה בחינוך?

ליעד אילני – ראש האופוזיציה בעיריית רמת-גןסכנת חיים❗❗ הפוסט של יו”ר ועד ההורים של בית הספר ‘קורצ’אק’ פשוט הופך את הבטן. אשוחח בהקדם עם מנכ”לית משרד החינוך. חייבים התערבות מלמעלה בעצירת הסיכון חסר האחריות הזה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. הכתבה מטעה ויוצרת רושם כאילו כל בתי הספר יושבתו. יש לציין כי המדובר בבית ספר אחד. בנוסף, מדוע לדחוס את נושא השיפוצים למקרה האלימות. זו נראית יותר כמו כתבת בחירות וחבל. איפה תגובת בית הספר ? איפה תגובת העירייה והאם התבקשה ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עגלות קפה ברמת גן. צילום: ליאור שמחי

קפה בגינה – המיזם שיחזיר את הקהילתיות לרמת גן?

תפריט נגישות