יום שלישי , אפריל 16 2024

עמיר פרץ: “אני עשיתי סבבוס כבר לפני 30 שנה בשדרות”

בראיון בלעדי ל"רמת גן גבעתיים ניוז" מדבר יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ, על תחבורה ציבורית בשבת, על הדרישה להתפטרות ראש הממשלה ומסביר מדוע אין אפילו נציג אחד של מפלגת העבודה במועצת העיר רמת גן

עמיר פרץ בראיון לרמת גן ניוז
עמיר פרץ בראיון לרמת גן ניוז

“במקום לדאוג לחוסנו של העורף, מקדמת הממשלה מדיניות מקלט לכל חשוד”, כך אומר יו”ר העבודה-גשר, עמיר פרץ, שביקר היום ברמת גן.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


ליווינו אותו בסיור שהחל בבית קפה ברחוב עוזיאל ונמשך במפגש עם פעילים ובסיור במבנים ללא ממ״ד וללא מקלט ברמת גן.

“אנחנו נדרוש את קידום תכנית ממ״ד לכל אזרח כתנאי סף מרכזי”, אומר פרץ. “לצד ההגנה האקטיבית של כיפת ברזל והמערכות השונות – חייבים גם הגנה פאסיבית של מרחבי מיגון. כשר ביטחון דאגתי שיוקמו ממ”דים בעוטף עזה והמטרה היא להרחיב את התכנית לשאר המדינה”.

מכאן עובר פרץ להתייחס לראש הממשלה, בנימין נתניהו. “אנו מגנים את מדיניות המקלט לכל חשוד, שהתבססה במדינה תחת משטרו של נתניהו. אזרחי ישראל זקוקים לחסינות נגד טילים ולא חסינות לחשודים. כמו בתחומים רבים גם בתחום מיגון העורף הממשלה הזאת לא סופרת אותנו”, אומר פרץ.

פרץ בטרומן 16 ברמת גן
פרץ בטרומן 16 ברמת גן

איך אתה מסביר את העובדה שאין היום נציג במועצה מטעם מפלגת העבודה?

“לצערי הכוחות שלנו התפצלו וגם עשו כמה טעויות בהתמודדות המוניצפלית. מ”מ ראש העירייה, ליעד אילני, חתם על הסכם ובסוף הוא התפוצץ. רועי ברזילי, שמזוהה עם מפלגת העבודה, הלך לבסוף עם הצעירים. חבל, אבל אני מבטיח שבפעם הבאה נרוץ ברשימה חזקה למועצה”.

עמיר פרץ ברמת גן
עמיר פרץ ברמת גן

אם הזכרת את רועי ברזילי מה דעתך על הסבבוס שהוא מוביל?

“כל הכבוד לרועי ברזילי על היוזמה החשובה שלו – הסבבוס. אני עשיתי את הסבבוס הראשון בשדרות לפני 30 שנה כשהייתי ראש עיר. זה לא רעיון חדש. כשהרבנים התנגדו הסברתי להם שזה פיקוח נפש. אני בעד רעיונות ליברליים שמשרתים צעירים וקשישים שרוצים להגיע לים ואין להם רכב, אבל לא ללכת דווקא נגד דתיים. חיה ותן לחיות – זו הגישה שלי”.

רועי ברזילי
רועי ברזילי

לדבריו, “כדי שנצליח להקים כאן ממשלה חברתית שדואגת לאזרחיה, עלינו להביא 61 מנדטים לגוש המרכז שמאל, ללא ליברמן. נהיה הלב החברתי והמצפון הביטחוני של הממשלה הבאה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשורה נעימה לשוכרים, פחות למשכירים | צילום אילוסטרציה: Pixabay

בין גבעתיים להוד”ש: נפילה במחירי השכירות ברמת גן – מדורגת 7 בארץ

תפריט נגישות