יום שישי , מרץ 29 2024

זה לא היום של כרמל שאמה

בית המשפט המחוזי דחה את הערעור שהגיש כרמל שאמה נגד חיובו בתביעת לשון הרע של משה רווח. גורם פוליטי: "מי שבא במטרה להכפיש ולתקוף צריך להבין שהיקום חייב איזון"

כרמל שאמה צילום: נטלי פורטי
כרמל שאמה צילום: נטלי פורטי

זה לא היום של ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה. אחרי הקרב על הגדר מול בני ברק, התברר כי גם בגזרה המשפטית הוא נחל הפסד.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בית המשפט המחוזי דחה את הערעור שהגיש כרמל שאמה נגד חיובו בתביעת לשון הרע של משה רווח. ראש העירייה חויב בהוצאות משפט בסך 20,000 שקלים שמצטרפים לחיוב של למעלה מ-300,000 שקלים בבית המשפט השלום.

כזכור, לאחרונה דחו שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב את הערעור שהגיש ראש עיריית רמת גן והותירו על כנן את קביעות בית משפט השלום לפיהן הוא הוציא דיבה על עובד אגף ההנדסה דאז, חיים קרשניקר. לפיכך ישלם 170 אלף שקל והוצאות משפט.

מייד אחרי הדיון בערעור של קרשניקר התקיים דיון בערעור נוסף שהגיש כרמל שאמה הכהן נגד פסק דין נוסף שניתן בעניינו בנושא הוצאת לשון הרע נגד גיסו של עובד ההנדסה, סגן ראש העירייה, משה רווח.

בעניין זה פסקה השופטת ריבה ניב כי כרמל ישלם לרווח 280 אלף שקל פיצוי ועוד 46 אלף שקל הוצאות משפט.

ערעור שאמה

גורם פוליטי אומר כי “מי שבא במטרה להכפיש ולתקוף צריך להבין שהיקום חייב איזון. אתמול הוא הציע מתנות ודיבר על שכנות טובה, עזרה וסיוע ובאישון לילה מקים גדר והיום הוא מעלה את רמת גן לכותרות בהקשרים של שנאת חרדים. רגע עצוב לעיר ורגע מבייש לעומד בראשה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות
לקריאת כל התגובות

5 comments

  1. אף אחד מהשופטים לא רואה כמה כרמל נאמן לתושבים ופועל בתבונה ובחמלה ומקיף את כל אוכלוסיית העיר קטנים כקשישים,חלשים כחזקים לא משאיר פינה אחת לא מטופלת, בנועם ובחכמה. וכל טביעות הדיבה להרגשתי וידיעתי באו כדי לסכסך בעת הזאת. לא הי ראש עיר כזה. אני מספרת למשפחתי שלא גרה ברג , מקבלת תגובה שהם לא זוכים לטיפול שכזה, וזה רוע לב להכנס בו בעת הזאת

  2. מבייש את העיר ואת תפקידו.

  3. ראש עירייה לא טוב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות