יום שישי , מרץ 29 2024

הסל וחסל – כל מה שלא מספרים לכם על הסקרים של סלי הקניות לחגים

שיטת העלאת מחירי סלי הקניות לקראת החגים נחשפה - חודש וחצי לקראת חג הפסח מתפרסמי בסקר מפתיע של הלמ"ס ומשרד הכלכלה והתעשייה הנתונים האמיתיים של סלי הקנייה ברשתות השונות. אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "מומחי הטיית הצרכנים לקראת החגים לא היו מוכנים לסקר האחרון שהגיע מקודם מהרגיל".

סניף ויקטורי
סניף ויקטורי

חודש וחצי לפני חג הפסח ולפני הזמן שמתחילים אוחזי העיניים את הפייק בסקרים על הסל הזול ביותר לצרכן בין הרשתות השונות פרסמו אתמול המועצה לצרכנות ומשרד הכלכלה את נתוני סל המוצרים הבסיסי לחודש פברואר. סקר מפתיע זה הוכיח לכולם מי הרשת הזולה וההוגנת ביותר לצרכן כל השנה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


רמת גן

לחמות רבות נעשות מידי שנה על התודעה של הציבור בדבר סל המזון הזול ביותר. הרשתות השונות היו ממתינות לתקופה שבה היו סוקרים את סלי המזון והיו מורידים את המחירים בהתאם לכך.

השנה משרד הכלכלה יצר סל חדש והקדים את הבדיקה וכך גילו מי הסל הזול באמת. סל המוצרים הבסיסי גובש ע”י הלמ”ס ומשרד הכלכלה והתעשייה והושק בדצמבר 2018 במטרה לאפשר תחרות על מחיר הסל הנמוך ביותר בין הרשתות הקיימות בשוק.

אייל רביד: “סקר הסל אתמול מלמד על השיטה הקלוקלת של מבחני הסל, העובדה שויקטורי היא הרשת ההוגנת במדינה היא כבר עובדה ידועה. היום למדים הצרכנים כי היא גם הרשת המשווקת את הסל הזול במדינה, את העובדה הזאת אני כבר מכיר אך הגיעה העת שצרכני ישראל יבינו מה עומד מאחורי מבחני הסל.

ומוסיף, מומחי הטיית הצרכנים לקראת החגים לא היו מוכנים לסקר האחרון שהגיע מקודם מהרגיל. אך אל דאגה, גם כאן כמו בהרבה מקרים בעבר ויקטורי תגרום לירידת מחירים משמעותית בכל הענף בדיוק כפי שקרה עם היבוא המקביל, הגלוטנים והטיבעונים שהרי יש כאלו שלא יכולים להרשות לעצמם נפשית להיות מתחת לויקטורי ובקרוב נראה את שאר החברים מתחרים למי יש יותר קטן לקראת מרוץ הסקרים לחג“.

אייל רביד קרדיט צילום אבי רוקח (1)
אייל רביד קרדיט צילום אבי רוקח.

רשת “ויקטורי” זוכה לראשונה בתואר הרשת הזולה ביותר ומחליפה את “רמי לוי” עם עלות סל של 854 ₪ (ירידה של 5% מהחודש הקודם) מגה בעיר” שומרת את מקומה בראש הרשימה עם עלות הסל הגבוה ביותר – 1,080 ₪ פער של 26% , שהם 226 ₪, בין הרשת היקרה ביותר לזולה ביותר בחודש פברואר פער המחירים בין הרשת היקרה לזולה ברשתות ה”דיסקאונט” עומד על למעלה מ 15%- שהם 131 ₪ הסל הנבדק כולל 68 מוצרים מהקטגוריות חלב ומוצריו, לחם, מוצרי בשר ודגים, מזון יבש, פירות וירקות, ומוצרי טואלטיקה וניקיון ומהווה כ 45%- מסך ההוצאה הממוצעת של משקי הבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות