יום ראשון , מאי 19 2024

בשורה לחניכי תנועות הנוער ברמת גן: הוזלו דמי החבר

דמי חבר לתנועת הצופים בעיר שעמדו עד היום על 700 שקלים עומדים מהיום על 595 שקלים. מחזיק תיק הצעירים, ישראל זרי: אסור שכסף יהווה מחסום לנער לא לקחת חלק בפעילות חינוכית

ישראל זרי וראש העירייה במחנה נוער
ישראל זרי וראש העירייה במחנה נוער

בשורה משמעותית לבני הנוער ברמת גן שרוצים לקחת חלק בתנועות נוער: מועצת העיר אישרה אתמול את הוזלת דמי החבר לתנועות הנוער בעיר. המשמעות: רמת גן תהיה העיר בה המחיר לדמי חבר, בכל תנועת נוער, תהיה הנמוכה ביותר במדינת ישראל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


דמי חבר לתנועת הצופים בעיר – שבה חברים 5,000 בני נוער – יעמדו מהיום על 595 שקל, במקום 700 שקל.

מחזיק תיק הצעירים, ישראל זרי: “אל ההצבעה הזאת בישיבת מועצה הגעתי באמצע פעילות עבודה בבאר שבע, ואחרי ההצבעה חזרתי דרומה. זה רגע מרגש שעבדנו עליו בחודשים האחרונים ובלי ראש העיר כרמל שאמה הכהן, שכל פעם מפתיע מחדש, זה באמת לא היה קורה”.

לדבריו, “חינוך בלתי פורמלי זה מה שהפך אותי למי שאני היום. החברים מהצופים הם החברים הכי טובים שלי, החניכים שלי מאז ועד היום הם האחים הקטנים שלי, ואם יום אחד אכבוש את העולם זה כנראה יהיה עם בן אדם שהיה פעם ראשג”ד”.

זרי הסביר כי “אסור שכסף יהווה מחסום לנער לא לקחת חלק בפעילות חינוכית”.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עבודות הרכבת הקלה ברמת גן

המשאל השבועי: האם הקו הסגול יגרום לנו להשאיר את האוטו בבית?

תפריט נגישות