יום חמישי , אפריל 25 2024

קריסה במערך הרישום לקייטנות ברמת גן

הפוליטיקאים מיהרו לגזור קופון ולעדכן כי הקיטנות יימשכו הקיץ עד אמצע אוגוסט. בפועל, תלונות רבות של הורים על נציגי בית עמנואל, קווים תפוסים, קריסת אתר הרישום וצעקות על אמהות. מעיריית רמת גן - לא נמסרה תגובה

האם מנהל הקייטנה מוסמך כנדרש, צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

אחרי הצהרות הפוליטיקאים על הארכת הקיטנות העירוניות ברמת גן  עד אמצע אוגוסט, עכשיו מגיע שלב התסכול והכעס של הורים ואמהות רבות אשר הקדימו להירשם ונתקלו ביחס מביש מצד עובדי הרישום לצד שורת תקלות טכניות וחוסר מענה בקווי הטלפון בבית עמנואל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


וואטסאפ רמת גן

מתלונות רבות של הורים שהגיעו למערכת רמת גן גבעתיים ניוז עולה תמונת מצב קשה, בימים הראשונים לרישום לקיטנות ונראה כי המערכת לא נערכה כראוי ותגברה את שירות הלקוחות לתושבים.

מספרת אחת האמהות – “אשמח אם נציג מהעירייה ייתן מענה מדוע בבית עמנואל לא עונים לטלפונים? אם הם קורסים מטלפונים מדוע לא קיים מוקד עם מספיק נציגים ותגבור נציגים בחודשים שההורים אמורים לרשום לצהרונים וקייטנות שיתנו מענה להורים”.

לדבריה, כל שנה לא עונים לטלפונים וכל שנה ההורים מפסידים שעות שלמות של עבודה עד שמצליחים להשיג אותם טלפונית. לפעמים לוקח מספר ימים במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב צריך פשוט להגיע לשם כדי שיועילו בטובם לענות. המצב הזה בלי סביר ובלתי נסבל”.

אם נוספת כתבה בקבוצת הוואטס השכונתית – “גם אני הפסדתי יום עבודה בגללם ממש חוצפה!!!התעסקות מיותרת עצבים מיותרים ממש חבל שאלו הפנים של “חברה” שאמורה לתת מענה דואג ומכיל לילדים ולהורים. והכי אבסורד שכולם בהיסטריה להירשם והמערכות קורסות ולא אפשרי להירשם… וזה נראה כמו שוק“.

אחת האמהות אף פנתה לראש העיר שדרש אישית לבדוק את הנעשה ברישום לקיטנות בבית עמנואל.

עוד הוסיפה האם כי אחת העובדות שם “נבחה עליה”. היא סיכמה ואמרה כי זה “יחס גרוע כמו תמיד ואפס עזרה”.

אורלי, אם לשלושה ילדים, אומרת בשיחה עם “רמת גן ניוז”, כי הפוסט הזה הוא רק קצה הקרחון והוא ממש לא מפתיע. “בכל שנה אנחנו מתלוננים על היחס של בית עמנואל ושום דבר לא נעשה. ליעד אילני הבטיח לעשות תכנית של מאה ימים לתקן את המחדלים בבית עמנואל. עברו מאה ימים ואני לא רואה שנעשה משהו”.

מעיריית רמת גן  – לא נמסרה תגובה עד לפרסום הכתבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. לאמרואה היגיוו או אמת במה שנכתב. הם עונים מהר במייל. וכשנרשמתי לקייטנה דרך האתר לקח בדיוק 5 דקות לבצע הרשמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות