יום שישי , אפריל 26 2024

הורים מתלוננים – חשד לאלימות בגן ילדים ברמת גן

אם לילד בגן עירוני ברמת גן, לא שולחת את בנה לגן כבר יומיים אחרי שלטענתה ספג אלימות מאחד הילדים בגן: "הגענו כבר לכל הדרגים בעירייה ודבר לא נעשה"

חשד לאלימות בגן ילדים

חשד למקרה אלימות בגן עירוני ברחוב הגפן ברמת גן – תלונות רבות של הורי הגן על מקרי אלימות בין הילדים והעדר דמות חינוכית סמכותית קבועה. בשנה האחרונה התחלפו 12 אנשי צוות. אחת האימהות שבנה הגיע חבול, לא מסכימה לשלוח אותו אל הגן והוא נמצא בבית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


“כמעט הוציאו לילד שלי את העין ולעירייה לא אכפת”, אומרת האם בשיחה עם אתר רמת גן גבעתיים ניוז. לדבריה, הגננת המחליפה כיום בהיריון והיא שומרת מרחק מהילדים כי היא לא רוצה שיפגעו בבטנה.”גננת קודמת שגם היא הייתה בהריון הייתה משחקת איתם משחק אסוציאציות: אני נחה – אתם בשקט. זה פשוט הזוי. התלוננו על בעיות אלימות והשתיקו את הפרשה. יום אחד קרסה התקרה במטבח והגננת סגרה את הדלת כדי שלא יידעו. בתוך עשרה חודשים 12 אנשי מצוות התחלפו“.

חשד לאלימות בגן ילדים

מה אומרים לכם בעירייה?

“כל הזמן אומרים לנו שזה בטיפול אבל מסתבר שאף אחד לא ידע כלום. לא השירות הפסיכולוגי ולא אף אחד. דיברתי עם ליעד אילני. ביקשתי את עזרתו ודבר לא נעשה. הילד שלי כבר יומיים בבית ולאף אחד לא אכפת”.

אם אחרת שבנה סבל מאלימות אומרת כי “מתחילת השנה אנחנו מתלוננים ובעירייה לא עושים שום דבר. מושכים אותנו בטענות שזה בטיפול כשבפועל לא קורה שום דבר. לפני יומיים הבן שלי שיחק בחצר. ילד אחד לקח שני מקלות ופוצץ לו את הרגליים. כששאלתי את הצוות איך הם לא ראו דבר לא קיבלתי תשובות. אף אחד גם לא טרח לעדכן אותי. ראיתי את זה במקלחת”.

לדבריה, “זה משפיע על הילדים. כל יום הילד בוכה ואומר שהוא לא רוצה ללכת לגן. העירייה משתיקה אותנו. אנחנו מקווים שמשהו יזוז. אין גורם בעירייה שלא יודע על המקרים האלה. הוא אמר לי שזה בטיפול מיידי אבל זה לא מטופל. למה אי אפשר לטפל בזה? לא ברור”.

עוד הוסיפה האם כי הגננת שנמצאת בגן כיום טובה ואין לה טענה נגדה. “היא נקודת אור בכל החושך הזה”.

הגננת הקודמת אומרת בתגובה כי “יצאתי לחופשת לידה. אני כבר לא בגן. אתה מוזמן לדבר עם הגננת הנוכחית”.

את יודעת על בעיות אלימות בגן?

“לא”.

חשד לאלימות בגן ילדים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות