יום שישי , אפריל 26 2024

“יש תרבות טובה ברמת גן”

עיריית רמת גן מפעילה במהלך החופש אירועי תרבות בגינות ציבוריות. קפצנו לגינת בר אילן ברמת יצחק, ופגשנו את דניאל הנסיכה, שסיפרה על המעבר מגבעתיים, הקשר עם יובל המבולבל ועל ימיה ככוכבת טלוויזיה בארגנטינה

דניאל הנסיכה
דניאל הנסיכה

קיץ, חם, וצריך לשעשע את הילדים בלי לקרוע את הכיס. בדיוק בשביל זה עיריית רמת גן יזמה את האירועים בגינות השכונתיות. גם הפעלה, גם הצגה והכל קרוב לבית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


השבוע קפצנו לגינת בר אילן ברמת יצחק, שם פגשנו את דניאל הנסיכה, הלא היא דניאל רזניק. בתוך דקות התאהבנו בבחורה המתוקה הזו, שהיא לא רק פרפורמית וזמרת מעולה, היא קודם כל בן אדם צנוע וכובש.

כבר בתחילת השיחה אני חש שיש לה סיפור חיים מעניין, ואני – כמי שדובר ספרדית שוטפת – מזהה שלדניאל יש קשר לדרום אמריקה. אני לא טועה. “כשהייתי בת 20 נסעתי לארגנטינה ושם למדתי משחק שלוש שנים. הלך לי מצוין. תוך חודשיים למדתי את השפה והופעתי הרבה בטלוויזיה”, היא משתפת ועיניה נוצצות. “ארגנטינה חיבקה אותי בחום ומאוד נהניתי שם, אבל הגעגועים עשו את שלהם וחזרתי לארץ”.

אין תחושת החמצה?

“יש, אבל זה מה שהחיים הובילו אותי ואני שלמה עם זה”.

.

 

אחרי שדניאל חזרה לארץ היא ניסתה להשתלב בתעשייה והופיעה בין היתר בטלנובלה “האלופה”, אבל אחרי שילדה את בתה אגם (4) שמה את החלום של המשחק בצד ופנתה להנהלת חשבונות. באיזשהו שלב קפצה לה בפייסבוק מודעה של בית הספר למשחק של יובל המבולבל, ואז החיידק קפץ שוב. “אני מעריצה כל שיר של האיש הזה”, אומרת רזניק.

כשאני שואל אותה אם הפרשה הפלילית שבה היה מעורב לא פגעה בתדמית שלו בעיניה היא אומרת שממש לא. “יובל הוא איש מקסים ומלא ערכים ואני מאוד מחוברת לעשייה שלו, כשחקנית וכאמא לילדה”.

אפשר להתפרנס מזה?

“בוודאי. כאמא חד הורית אני לא יכולה לוותר על משרה קבועה”.

 

דניאל ובתה אגם
דניאל ובתה אגם

 

גדלת בגבעתיים עד גיל 12. איזה זיכרון יש לך מהעיר?

“וואו. הרבה זכרונות טובים מגן העלייה ומהמצפור. זו עיר מקסימה שבה כל האנשים קרובים אחד לשני”.

איך היה המעבר לרמת גן?

“קצת קשה. שונה מאוד ממה שהכרתי. זה בסך הכל כמה רחובות ליד אבל אווירה אחרת. אני אוהבת את רמת גן ואני מרגישה כאן בבית. יש פה תרבות טובה והעירייה משקיעה מאוד בחינוך ובפעילויות לילדים”.

במה את שונה משאר כוכבי הילדים?

“אני ממלאת את השירים שלי במסרים של חיבור ואהבה. מאוד חשוב לי כאמא שהמסרים של השירים יהיו חיוביים ומעצימים. בעידן של חוסר תקשורת בין ילדים חשוב לי שהילדה שלי תגדל כמו שאני גדלתי, שתהיה אינטראקציה חברתית בין הילדים. אם אצליח לגרום לילדים להיות יותר נחמדים אחד כלפי השני – עשיתי את שלי”.

רוצים לשמוע את דניאל הנסיכה? בשבת הקרובה בין שמונה לתשע בבוקר היא תופיע בתכנית הרדיו של איציק הליצן ב-103FM.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות