יום שישי , מרץ 29 2024

מחזמר חדש בבית צבי: שלמה המלך ושלמי הסנדלר

בית הספר למשחק יעלה את המחזמר האהוב בביצוע שחקני שנה ג' ובבימויו של צביקי לוין

שלמה המלך צילום מרב דרור
שלמה המלך צילום מרב דרור

מחדשים קלאסיקה: בית הספר למשחק בית צבי יעלה את המחזמר האהוב “שלמה המלך ושלמי הסנדלר” בביצוע שחקני שנה ג’ ובבימויו של צביקי לוין, החל מ 26.10.2019. בהפקה נוצצת וייחודית יחזרו השחקנים הצעירים  אל הביצועים הפנומנליים והבלתי נשכחים של אילי גורליצקי יונה עטרי, רחל אטאס, אריה נבון ועוד.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


המחזמר התנכ”י  אשר נכתב ע”י המחזאי הגרמני סמי גרונמן ב-1942 ותורגם באותה שנה על ידי המשורר נתן אלתרמן שנחשב למחזמר הישראלי המצליח ביותר בכל הזמנים ועלה בתיאטראות רבים בביצועים שונים ב-77 השנים האחרונות. מעל הגרסאות והעיבודים השונים והטובים אשר עלו במרוצת השנים, מרחף אותו ביצוע בלתי נשכח של תאטרון הקאמרי בשנת 1964 אשר לווה לראשונה בפזמונים הגדולים אותם הלחין המוסיקאי אלכסנדר (סשה) ארגוב. אלה הפכו את המחזמר  לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית.

עלילת המחזמר עוסקת בחילוף זהויות  בין שני אנשים זהים במראם החיצוני – המלך החכם באדם – שלמה והסנדלר הלץ והשיכור שלמי. זאת נעשה בעקבות החלטה של שלמה המלך לזמן את הסנדלר שלמי הדומה לו כתאום לארמונו ולהציע לו להתחלף בבגדים ובתפקיד. השניים מוצאים כי “הבגדים אכן עושים את האדם” וכי עליהם להתמודד עם עמדה ותפקיד שאינם מוכרים להם כלל.
שלמה מלך ישראל מתגלה כטיפוס תאוותן החושק בנעמה אשתו של שלמי וכמי שאינו מכיר את חיי העם. הסנדלר התמים שלמי, איש השוק, מוצא לפתע שהחיים כמלך אינם הדבר הנעים ביותר עלי אדמות ואחרי הכל מלאכת המלוכה היא קשה יותר ממלאכת הסנדלרות.

זוהי הפקת הפתיחה של תלמידי שנה ג’ – מחזור נ”ח בבית צבי, וזו הזדמנות חגיגית להיחשף לשכבת השחקנים החדשה של בית הספר למשחק בית צבי, המייצר בכל שנה כוכבים גדולים בתיאטרון, קולנוע ובטלוויזיה.

תאטרון רמת גן, רחוב שועלי שמשון 2, רמת גן
26-31/10
2-20/11

כל ערב ב-20:30 ימי שישי בשעה 11:00 בבוקר, יום שישי 1.11 אין הצגה.
בכורה חגיגית ב-2.11.

מחיר כרטיס: 80 שקל במכירה מוקדמת, 100 שקל כרטיס מלא

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות