יום שישי , מרץ 29 2024

בלעדי – חשש מהתפרצות חצבת בילדים מרמת גן

בהלת חצבת ברמת גן, משרד הבריאות מאשר כי ישנן מספר מקרים של חצבת בבתי ספר ברמת גן ופועל לחיסון התלמידים והאוכלוסייה שנחשפה.

חצבת ברמת גן
צילום אילוסטרציה

בשעות האחרונות מופצים ברמת גן הודעות על הידבקות של מספר ילדים במחלת החצבת המסוכנת. על פי בדיקת משרד הבריאות, נכון לרגע זה, יש דיווח מוכר על פעוט שהגיע למרפאת רמת השקמה ונמצא חשוד כחולה בנגיף המסוכן.

עדכון – משרד הבריאות מקבל דיווחים על מקרי חצבת ועל מקרים עם חשד למחלה, ומטפל בנחשפים בהתאם לצורך. ישנם מספר מקרי חשיפה בבתי ספר בעיר רמת גן והמשרד פועל לחיסון התלמידים והאוכלוסייה שנחשפה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


וואטסאפ רמת גן

הורים מודאגים רבים פנו למערכת החדשות רמת גן גבעתיים ניוז לאמת את חרושת השמועות סביב התפרצות חצבת בקרב ילדים ברמת גן. כרגע המידע המוסך שהגיע ממשרד הבריאות ושירותי בריאות כללית, מדברת על פעוט שהגיע עם הוריו למרפאת כללית ברמת השקמה ועל פי הסימנים נראה כי הוא חולה בחצבת.

הורים מבית הספר ערמונים ברמת גן קיבלו הודעה ממנהלת בית הספר כי הגיע אליה דיווח שאחד מילדי בית הספר חולה בחצבת וביקשה מהורי בית הספר לבדוק את פנקסי החיסונים של התלמדים.

חצבת ברמת גן

משרותי בריאות כללית נמסר – למרפאת רמת השקמה ברמת-גן הגיע היום ילד שעלה חשש כי חלה בחצבת. צוות המרפאה פעל בהתאם להנחיות, נלקחה הבדיקה הנדרשת לאישוש החשש, ופעילות המרפאה הופסקה זמנית בהתאם להוראות משרד הבריאות, לאחריה שבה הפעילות לסדרה. שמות המטופלים ששהו באזור המרפאה הועברו למשרד הבריאות.

ממשרד הבריאות נמסר – “פעוט שביקר בקופ”ח חשוד כחולה חצבת. טרם התקבלו תוצאות מעבדה. היות וביקר בשעות הבוקר במרפאה, אין מניעה להגיע בשלב זה למרפאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. היה גם מקרה היום במרפאת כללית רמת גן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות