יום שישי , אפריל 26 2024

“האם עיריית רמת גן צריכה לממן את דף הפייסבוק של ליעד אילני?”

יו"ר ועדת הביקורת בעירייה, אביהוא בן משה: "אם אילני לא יחזיר לקופה העירונית את הכסף שלקח כדי לממן את הדף שלו - אפנה למבקר המדינה ולמשרד הפנים"

WhatsApp Image 2019-09-06 at 16.34.52

מ”מ ראש עיריית רמת גן, ליעד אילני, הוא אחד האישים הבולטים בעיר, בין השאר בזכות דף פייסבוק פעיל (14 אלף עוקבים) ונוכחות ערה מאוד ברשת החברתית. אלא שיש מי שטוענים כי הפעילות הזו נעשית על חשבון הציבור וזה לא תקין.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מבדיקה שערכנו עולה כי עד חודש אוגוסט אילני מימן את קידום הדף שלו בעצמו. החל מ-1 בספטמבר עיריית רמת גן משלמת – כך על פי פייסבוק – 100-500 שקל לפוסט. לא מדובר בסכומים גדולים אמנם, אבל יש מי שהעיקרון חשוב יותר עבורו מהסכומים עצמם.

“חמור מאוד בעיניי שסגן ראש עירייה מקדם את הדף האישי שלו על חשבון משלמי הארנונה בתקופה הכלכלית הקשה שבה העירייה נמצאת”, אומר יו”ר ועדת ביקורת בעירייה, אביהוא בן משה. “זו נועזות של נבחר ציבור שלא נתקלתי בה בכל 16 שנותיי בפוליטיקה המקומית”.

 

אביהוא בן משה, צילום: יח"צ

 

מה אתה מתכוון לעשות בעניין?

“דרישתי מאוד ברורה ממנו: החזר לאלתר את כל הכספים שהציבור מימן לך לקידום הדף האישי שלך או שתועבר פנייה למבקר המדינה ולמשרד הפנים בנושא. הקופה הציבורית אינה קופתם האישית של ראש העיר או סגנו”.

גם בקואליציה יש מי שמרים גבה לנוכח המימון הציבורי של דף הפייסבוק של אילני. “עם כל הכבוד למ”מ ראש העירייה אני לא מבין מדוע העירייה צריכה לממן את הפרסום של הדף שלו, שבסופו של יום זה דף פוליטי. אם אתה שואל אותי גם ראש העירייה לא צריך להסכים לזה כי הרי ברור שאילני צובר פה כוח גדול שביום הבחירות יעזור לו במאבק על ראשות העיר”.

ליעד אילני לא הגיב לפנייתנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. אתה גר בבית עם חריגות בנייה אביהוא … שזינגר ואביבית אישרו לך , אין לך מה לרשום כבר אז אתה מחפש כל הזמן כותרות , אתה לא אמור להיות מתמחה באיזה משרד עורכי דין ? לך תצלם 100 עותקים של עתירות ותביא אותם לבוס שלך ילד בן 28 שלמד במכללה , במקום להתעסק בשטויות כל היום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות