יום חמישי , אפריל 25 2024

המאבק הבא של הדתיים: ביטול המסיבה בערב ראש השנה

עוד לא נרגענו מהסבבוס וכבר מתרגשת עלינו גזרה נוספת בין הדתיים לחילוניים ברמת גן: מסיבה בערב ראש השנה בפארק הלאומי. תושב דתי בשכונה: "ראש העירייה הזה נחוש להרוס כל חלקה טובה ביחסים בין התושבים. אחרת לא ברור למה צריך לעשות את זה דווקא ליד בתי כנסת ודווקא בחג"

WhatsApp Image 2019-07-30 at 19.26.09

“די לכפייה החילונית, די להרס היחסים הטובים בין חילוניים לדתיים”, כך אומר גורם בכיר במועצת העיר רמת גן. זאת, בעקבות המחאה שקמה סביב קיום מסיבה בפארק הלאומי בערב ראש השנה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


“ראש העירייה הזה נחוש להרוס כל חלקה טובה ביחסים בין התושבים. אחרת לא ברור למה צריך לעשות את זה דווקא ליד בתי כנסת ודווקא בחג”, אומר תושב דתי שמתגורר ליד הפארק.

דובר המטה למען שמירת השבת, יעקב אפרתי, אומר כי האירועים האלה מתקיימים בשבתות וחגים “בגלל שיש פירצה בחוק שכנראה תיסגר בממשלה הבאה. הרי ברור שהממשלה הבאה תהיה בעלת אג’נדה ימנית ודתית מובהקת, כך שלא תהיה יותר תחבורה בשבת ואירועים בחג. אולי צריך להגיד תודה לעיריית רמת גן על תשומת הלב”.

חבר המועצה אביהוא בן משה אומר כי “לקיים מופע ליד בתי הכנסת בערב חג זה חוסר התחשבות ברגשות הציבור. במופע הקודם בשבת היו תלונות של תושבים חילוניים שלא יכלו לנוח בגלל המוזיקה. זה מה שיקרה במסיבה הקרובה: מוזיקת האוס תחדור את הקירות שלהם ותזכיר להם מי הורס את מרקם היחסים העדין בין התושבים”.

חבר המועצה הדתי יונה טילמן אומר כי “המסיבה הזו תגרום למרמור מיותר בקרב דתיים ותפגע בתושבי רמת חן, הדתיים ושאינם דתיים, וגם בשמחת החג של כל התושבים. זה יפגע בחג, זה יפגע באורחי כפר המכביה. המוזיקה שתהיה בפארק הלאומי, שקרוב לבתי כנסת, תגרום לעוגמת נפש. רמת גן התקיימה שנים רבות בלי המסיבה הזו. אם ממש חייבים לעשות את המסיבה הזו שיעשו את זה בשטח של משאיות התברואה בצומת מסובים. שיפנו את המשאיות ויעשו את המסיבה שם, אם חייבים”.

את תגובתו של ראש העירייה לא הצלחנו להשיג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. אתם לא טורחים אפילו לפתוח לוח שנה??
    זה בכלל לא ערב ראש השנה!!!
    זה יום לפני!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות