יום חמישי , אפריל 18 2024

ח”כ מאי גולן לחברת המועצה מרמת גן: די עם הצביעות

יו"ר מטה הצעירים בליכוד תוקפת את חברי המועצה ברמת גן שהתגייסו למען הילד מהפיליפינים שבית המשפט הורה לגרשו ("זו המזימה של השמאל הקיצוני") ומסבירה איך ילדה אחת מרמת גן שעברה חרם גרמה לה להגיש הצעת חוק מהפכנית

מאי גולן עם ראש הממשלה
מאי גולן עם ראש הממשלה

לפני חודש דיווחנו על המאבק של חברת מועצת העיר רמת גן חיה מנע למען קיאן  – תלמיד בית ספר “הלל” שבית המשפט הורה לגרשו חזרה לפיליפינים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בזמן שתלמידי בית הספר עקבו בדאגה אחרי המאבק של חברם לספסל הלימודים, חברת הכנסת מאי גולן (ליכוד) התרשמה הרבה פחות. גולן, שהקימה את עמותת העיר העברית וחרטה על דגלה את הוצאת המסתננים מגבולות ישראל, אומרת כי “אחד הדברים שאני התרעתי עליהם ואמרו לי שאני מדברת שטויות זה שהמסתננים יגיעו לכל עיר בארץ, והנה הם נמצאים כיום גם ברמת גן”.

 

 

אז את לא מתרשמת מהעובדה שמדובר בילד?

“אם היה מדובר בילד אחד מילא, אבל ברור שלא מדובר בילד, מתוק ככל שיהיה, אלא בתקדים מסוכן. ארגוני השמאל הקיצוני מחכים לתקדים כזה כדי שאפשר יהיה להשאיר פה את כל הילדים של המסתננים. ואני אומרת: לא. יש לנו מדינה יהודית אחת ואנחנו נילחם כדי שתישאר כזו. ולכל אלה שמתנדבים לעזור לילדים כמו קיאן אני מזמינה אותם לבוא לתחנה המרכזית בתל אביב ולראות אם הם יצליחו לגור שם יום אחד עם המסתננים”.

 

WhatsApp Image 2019-08-27 at 16.17.27

 

לגולן יש עוד משימה שקשורה לרמת גן – לעזור לילדים שסובלים מחרם בכיתה. היא השיקה קמפיין שלם של ילדים שסובלים מחרם, והראשונה שפתחה אותו הייתה א’, ילדה בת 11 מרמת גן, שכל כך סבלה מהחרם עד שנאלצה לעבור לבית ספר אחר.

גולן: “מדובר בילדה יפה, מוכשרת, ספורטאית, חייכנית, חברותית וטובה בלימודים. חלק מהבנות בכיתה שלה החליטו לעשות עליה חרם ולדבריה אף אחד מצוות המורים או ההנהלה של בית הספר לא עשה כלום כדי לעצור את זה. נפגשתי עם א’ וסיפרתי לה שגם אני סבלתי בילדותי מחרם. הסתכלתי לה בעיניים הבטחתי לה ולעצמי שאעשה את כל מה שאני יכולה כדי שאף ילד לא יעבור את מה שהיא עוברת”.

מאי גולן בילדותה
מאי גולן בילדותה

מה עשית בנדון?

“מרגע שנכנסתי לכנסת שמתי לעצמי מטרה לפעול נגד החרמות בבית הספר. בחודש שבו הייתי חברת כנסת, עד שהחליטו ללכת לבחירות חוזרות, גיבשתי יחד עם השר יריב לוין, הצעת חוק ‘להחרים את החרם’. על פי ההצעה יוקם מוקד חירום להורים שילדיהם סובלים מחרם ויהיו אנשי מקצוע בנוסף לצוות המורים שכל תפקידם יהיה לנטר את בעיות האלימות במוסד ולדאוג לכך שניסיונות פגיעה בילדים – בשיימינג או באלימות של ממש – ייקטעו מייד בתחילתם”.

 

מאי גולן
מאי גולן

 

ראש הממשלה הפקיד בידייך את מטה הצעירים של הליכוד. מה את עושה במסגרת התפקיד?

“אני מתרגשת מאוד מהמשימה הזו, שהוטלה עליי בפעם השנייה. אני מסתובבת ברחבי הארץ ופוגשת בני נוער וצעירים. אני רואה אנשים אידאולוגיים ששמים את האינסטגרם בצד ויוצאים לעזור לבני נוער אחרים. זה נותן לי הרבה תקווה שאנחנו בדרך הנכונה”.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות
לקריאת כל התגובות

2 comments

  1. מפלגת הליכוד תסמן כל אחד וכל אחת שלא מתיישרים עם דיעותיה, כשמאל ואפילו כשמאל מסוכן.
    דוד מנע וחיה מנע הם אנשי ליכוד מובהקים, אך בשביל מפלגת הליכוד, גם אם אתה סופר אנושי וחושב בצורה גלובאלית ובדרך שאינה מתיישרת עם החלטות הראיס – אתה הופך לשמאלן קיצוני.
    הגיע הזמן להזדכות על מפלגת הליכוד, להעיף אותם מניהול המדינה ויפה שעה אחת קודם.

  2. לגרש מיד את כל המסתננים והמש”תפים הבוגדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות