יום שישי , מרץ 29 2024

חשד: תושבת רמת גן פיתתה גברים עם מוגבלות נפשית והוציאה מהם חצי מיליון ₪

בתום חודש של חקירה סמויה יחידת ההונאה של משטרת תל אביב נעצרה צעירה מרמת גן שהוציאה בשיטתיות כספים מחמישה גברים פגועי נפש סכומי כסף גדולים.  סניגוריה, עו"ד ניר ושגיב רוטנברג: "אולי הגברים ציפו וקיוו אך היא לא הונתה אותם".  

אילוסטרציה
אילוסטרציה

תושבת רמת גן כבת 30 נעצרה ביום שני (27.11) בחשד כי גנבה באופן שיטתי מגברים בעלי מוגבלויות סכום של כחצי מיליון ₪. לפי החשד, נהגה לאתר באתרי היכרויות שונים ברשת גברים פגועי נפש  ומוגבלויות אחרות שונות, היא  יזמה עמם שיחות ובהן אמרה כי היא מחפשת קשר רומנטי ממוסד ואף פיזרה למתלוננים חלומות שלכאורה היו ריקים מתוכן לגבי מערכת יחסים רצינית, חתונה עתידית וחיים משותפים. כל זאת, על פי החשד, תוך ניצול תמימותם ומצבם הרגיש והפגיע.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל –
הירשמו כאן


לאחר שהבטיחה את אמונם של הגברים, הפעילה עליהם הונאה רגשית והיא אמרה להם כי אין לה כסף וכי היא בחובות רבים. היא סיפרה להם שהייתה מכורה להימורים וכך עשקה מהם מאות אלפי שקלים. במקרים רבים שכנעה את הקורבנות בין היתר ל”ערוב” לה עבור הלוואות בשוק האפור. כשנמנעה מלהחזיר את הכסף ללווים הם פנו לערבים ונהגו לאיים עליהם להחזיר את ההלוואה.

הצעירה החשודה במעשים נעצרה לאחר חקירה סמויה שנוהלה ביחידת ההונאה של משטרת מחוז תל אביב. במשטרה אמרו כי פעולותיה של האישה היו שיטתיות וקבועות, לאחר שמצאה קורבן דמוי גברים בעלי מוגבלויות שונות, לאחר זיהוי דפוס התנהגות דומה בתלונות שהוגשו הבינו כי כלל הפרשות מתנקזות לאותה החשודה. המשטרה בודקת אפשרות כי גברים נוספים נפלו קורבן למעשיה.


יעניין אותך גם –

‘דנה’ מרמת גן – כיצד הפכתי לאישה מוכה

רמת גן: שוחרר החשוד באונס בת ה – 17


ביום שני היא הובהלה לבית משפט שלום בתל אביב לדיון על הארכת מעצרה. סניגוריה עו”ד ניר ושגיב רוטנברג ציינו בבית המשפט “זו גברת שכל חטאה שהיא שסיפרה אמת. היא הכירה גברים דרך, אתרי אינטרנט. אמרה שהיא מחפשת קשר, לא הבטיחה נישואים. במהלך, הפגישות היא סיפרה להם יותר מדי אמת, לא הציגה מצג שווא.  לא אמרה שהיא טייסת. היא אמרה שהיא חולת הימורים, היא אמרה שהיא מצויה בחובות. אולי הם בדמיונות שיהיו בקשר  העבירו כספים. יש לה מסמכים אנשים שהעבירו לה כסף הם הביאו לה מתנה. הם העבירו לה את הכסף  לחשבון הבנק העברות בנקאיות. היא לא הציגה מצג שווא, הכול אמיתי. אולי הגברים ציפו וקיוו. לא הונתה אותם. היא מוכנה להתעמת עם כל אחד, הא מוכנה למסור גרסה מלאה ולענות על כל השאלה.

כאמור, שופט השלום בתל אביב עלא מאסרווה האריך  את מעצרה בארבעה ימים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות