יום שישי , מרץ 29 2024

קמפיין חדש לסרטן השד צולם ברמת גן

הצילומים של רופאים בוורוד התקיימו בחדר הניתוח של המרכז הרפואי שי מדיקל ברמת גן. מדי שנה מתבצעים 1,000 ניתוחים לשיחזור השד

המשחזרים בוורוד תמונה 3 - האיגוד לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית צילום - ישראל הדרי, סגנון והפקה - נאוה עינבר
המשחזרים בוורוד תמונה 3 - האיגוד לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית צילום - ישראל הדרי, סגנון והפקה - נאוה עינבר

לרגל חודש המודעות לסרטן השד, המצוין בחודש אוקטובר, התכנסו מכל רחבי הארץ, רופאות ורופאים מומחים לכירורגיה פלסטית ומנהלי מחלקות העוסקים בשיחזור שד, לצילום משותף בחלוקים ורודים ביוזמת האיגוד לכירורגיה פלסטית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


החלוקים הוכנו במיוחד לרגל חודש המודעות, על ידי חברת טופ-וור (TopWear), המתמחה בליסינג ומכירה של ביגוד מקצועי לצוותים רפואיים והצילומים נערכו בחדר הניתוח של המרכז הרפואי שי מדיקל ברמת גן. חלק מהרופאות והרופאים ילבשו את החלוק הוורוד במשך כל החודש במהלך עבודתם במחלקות לכירורגיה פלסטית בבתי החולים. מנתוני האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית עולה כי מדי שנה מתבצעים בישראל 1,000 ניתוחים לשיחזור השד מסוגים שונים בקרב נשים המתמודדות עם סרטן השד. חלק מהשיחזורים כוללים הכנסת מישתל שד תותב לאחר הסרת הגידול הסרטני, שימוש ברקמת עור ושומן מאיזורים אחרים בגוף או יריעה ביולוגית המבוססת על רקמה אנושית.

ד”ר מאיר כהן, יו”ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית הסביר כי “מקובל לחשוב שמומחים לכירורגיה פלסטית עוסקים רק בניתוחי יופי, אך חשוב לדעת כי חברי האיגוד מובילים בישראל את הניתוחים החיוניים לשיחזור השד לנשים שהתמודדו עם סרטן השד התורמים משמעותית לאיכות חיים טובה יותר”

מטרתו של הניתוח הוא ליצור מחדש שד משוחזר, דומה במראה לשד שהיה לפני כריתת הגידול ושיהיה סימטרי לשד הבריא. בישראל נמצא הניתוח לשיחזור השד, בסל הבריאות הממלכתי, למבוטחות כל קופות החולים וניתן לקרוא אודותיו באתר משרד הבריאות.

צילום: ישראל הדרי. סגנון והפקה: נאוה עינבר. חלוקים: טופ-וור. צולם בשי מדיקל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות