יום שישי , מרץ 29 2024

רמת גן – סיפור האהבה ביחידה הסודית

במהלך שנת העתודה, הצוערת ו' וסגן ד' מרמת גן נפגשו, התאהבו ובמהלך הלימודים באוניברסיטה - הם התחתנו. השניים שובצו וישרתו תחת אותה יחידה סודית באגף המודיעין

קצינים ברמת גן

סגן ד’ הוא בן 24 מרמת גן ובמקור ממושב דתי-לאומי, נשוי לצוערת ו’. הוא בן בכור, מספר כי הם 6 אחים במושב שבו גדל. בבית הספר הוא סיים בהצטיינות עם 54 יחידות לימוד. הוא הלך לשנת שירות, שם עבד עם נוער בסיכון. הוא התגייס למסלול ברקים, תוכנית במסגרת העתודה האקדמית של צה”ל המכשירה את חניכיה לתואר ראשון כפול בהנדסת מכונות ובהנדסת חומרים באוניברסיטת בן-גוריון שבנגב. כיום סגן ד’ משרת ביחידה מובחרת באגף המודיעין.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


ו’ היא בת 23 –  “עליתי לארץ שנת 2000 , שבועיים לפני שעלינו גילינו שיש לאבא שלי סרטן. אמא שלי תמיד רצתה לעלות, אבל היא לא היתה יהודייה, אבא שלי היה יהודי. אבא שלי רצה להספיק להגיע לפה כל עוד יש לנו אפשרות. למעשה עלינו אני, אמא שלי ואבי, אך אבי נפטר כשבוע לאחר שעלינו”. כמו כן, היא הראשונה ממשפחתה שמתגייסת לצה”ל.

איך הכרתם?

ו’ משתפת: “הכרנו בתואר, ד’ למד הנדסת מכונות והנדסת חומרים במסלול ברקים בתואר, אני עשיתי עתודה במדעי המחשב. מה שמאפיין את הקבוצה של העתודה, בעיקר באוניברסיטת בן גוריון, זה שהיא מאוד מגובשת. יש חיי חברה בבאר שבע, קבוצת וואטסאפ שעוזרים בה אחד לשני. שם הכרנו, היינו חברים הכי טובים במשך תקופה וזה התפתח לזוגיות.”

ד’-“התחתנו כשהיא סיימה את השנה השלישית ועמדה להתגייס, ואני הייתי בין השנה השלישית לרביעית בלימודים.”

ואיך הגיעה הצעת הנישואין?

ד’: “היינו ביחד שנתיים, תוך כדי הסמסטר הכנתי את ההצעה, צילמתי את עצמי בסרטונים, מחפש טבעת, מבקש את ידה מאימה, נוסע לקבר של אבא שלה. הכנתי סרטון, לקח חצי שנה. ביום של השנתיים שלנו ביחד היא קמה לארוחת בוקר וסרטון. אמרתי לה שאני עמוס ולא יכול להתפנות היא למדה עם חברה שהיתה אחראית לתכנון כדי שלא תפריע לי. היו רמזים קטנים לאורך היום. אמרתי לה שחבר שלי יבוא לאסוף אותה וכשהיא יצאה לקראת החבר שלי היא ראתה אותו עם חליפה ומדי נהג. הוא לא פנה למסעדה כפי שאמר לה שיעשה, אלא למקום של הדייט הראשון שלנו, גלגל ענק של ילדים בבאר שבע במרכז המסחרי, החבר אמר לה שאני פה, ושהוא לא יודע איפה בדיוק. היא חיפשה אותי על הגלגל הענק והיא ראתה שהיא בדרך שביל של נרות שמוביל אותה לגלגל הענק.”

הצוערת ו’- “על הגלגל חיכה לי לפטופ עם סרטונים שהוקרנו בו, עליתי לסיבוב בגלגל כשצפיתי בהם. כשהגלגל הענק סיים את הסיבוב, ד’ חיכה לי למטה כורע ברך.”

היה קל לארגן את החתונה? בהתחשב בכך שהייתם בשנת לימודים.

“זה היה כיף, הרבה חברים נרתמו לעזור, לחפש איתנו צלמים, להסיע אותנו למרכז. אורח החיים שלנו תמיד היה עמוס, דאגנו למלא את היום. למשל בשנה האחרונה של התואר שלי עברנו גיור ביחד. אם מתכננים את הזמן מצליחים הכל.” צוערת ו’ אומרת.

סגן ד’: “היה לנו מזל בארגונים לחתונה, חיפשנו אולמות בזמן שהייתי בתקופת מבחנים. החתונה היתה במרכז אז כל נסיעה מבאר שבע לוקחת זמן. ביום הראשון שחיפשנו כבר הצלחנו לסגור אולם.”

לאחר החתונה שניכם התגייסתם לצה”ל, איך הרגשתם כשהשתבצתם לאותה יחידה?

הצוערת ו’: ” היה מדהים כשהשתבצנו לאותה היחידה. במסלול של ד’ יש הרבה מסלולים במקומות שונים. קיוויתי שהוא יגיע למרכז. השנה האחרונה של התואר של ד’ הייתה לא פשוטה- אני כבר שירתתי במרכז והוא למד בבאר שבע. כשקיבלנו את הבשורה שהוא שובץ באותה היחידה זה היה מדהים. יחידה תובענית ומרתקת, נשארים עד שעות מאוחרות כי אוהבים את העבודה. ככה אנחנו יכולים גם לעשות את העבודה טוב וגם להיפגש בהפסקות. עובדים לפעמים על אותם דברים.”

סגן ד’: “כחלק ממסלול ברקים אליו היתי שייך באוניברסיטה, אני יצאתי לקורס הקצינים בסוף השנה השנייה שלי, ואיך שחזרתי ליחידה יצאתי להשלמה החילית אותה סיימתי החודש. בזמן שהיא היתה בקורס הקצינים אני הייתי בהשלמה.”

הצוערת ו’: “כשהגעתי השבוע להשלמה כולם אמרו לי – את אשתו של ד’!”

אתם רואים אחד את השני הרבה? יש מרחק בגלל הצבא?

סגן ד’:  “בעבודה השוטפת אנחנו יכולים לנסוע ביחד ולחזור ביחד. אנחנו לא גרים רחוק אז זו לא בעיה.”

צוערת ו’: ” בקורסים זה קשה יותר, בבה”ד 1 התחשבו בסיטואציה. הייתי אמורה לסגור 21 והוא היה אמור לצאת אחרי להגנ”ש, אז שחררו אותי מהשבת. זה לא פשוט, לומדים דברים חדשים תוך כדי, צריכה למצוא דרכים אחרות לעודד אותו בטלפון. להעביר בחמש דקות איך עבר היום שלי ושלו. התכוננו מראש, זה שהוא עבר את קורס הקצינים  קודם מאוד עזר. הוא ידע מה החוויה. המפקדים מנסים להתחשב, שואלים ועוזרים.”

סגן ד’: ” גם כשזה קשה אנחנו מבינים שזה משהו שחשוב לעשות. אני לא הייתי שורד את המרחק אם לא הייתי יודע לאנחנו עושים את זה מטרה חשובה ומבין את הנחיצות, מדבר בשם שנינו.”

ספרו איך האנשים של אגף המודיעין? מה מיוחד כל כך באגף הזה?

צוערת ו’ אומרת כי “מדובר ביחידה מובחרת של אגף המודיעין. האנשים עם מוסר עבודה גבוה, מגיעים עם חיוך. מיוחד שאוהבים את העבודה, כל אחד שרוצה ומשקיע יגיע למקום שהוא יכול לתרום בו הרבה ושיקבל ממנו הרבה.”

ומה התכניות שלכם להמשך?

סגן ד’: ” התכנית היא שנסיים את תקופת הקורסים שלנו, נגיע למצב שבו מגיעים כל יום הביתה וחוזרים לתפקד כזוג גם במציאות ולא רק בטלפון, זה מה שאני מחכה לו.”

צוערת ו’: יש לנו עוד כמה שנים טובות בצבא. כיף שזו מערכת שתומכת בתא המשפחתי. יש משרות אם בצבא, בעזרת השם בקרוב.”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות