יום שלישי , אפריל 16 2024

שליח הציבור של השנה: יעקב אפרתי

פרק 8 בסיכום השנה ברמת גן. והפעם: ראש המטה לשמירה על השבת יעקב אפרתי - האיש שנלחם עם הרבה אמונה וללא תקציבים ברחוב, ברשתות החברתיות ובבית המשפט. אפשר להתווכח על מידת ההצלחה שלו, אבל לא על הלהט והדבקות במטרה

יעקב אפרתי
יעקב אפרתי

כחלק מסדרת הכתבות שלנו לקראת ראש השנה אנחנו בוחרים לא רק את האנשים שהצליחו השנה במאבקים ובמיזמים שלהם, אלא גם את אלה שעשו את המאמץ הכי גדול בתנאים בלתי אפשריים. יעקב אפרתי, תושב שכונת הבילויים ברמת גן, עונה בדיוק לקטגוריה הזו. יו”ר המטה לשמירה על השבת נלחם עם הרבה אמונה וללא תקציבים מול גוף חזק וגדול ממנו בעשרות מונים. הוא עושה את זה ברחוב, ברשתות החברתיות ובבית המשפט. ההצלחה מוגבלת, אבל החיבה כלפי האיש החכם והחריף הזה לא.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אפרתי (42), נשוי ואב לילדה, עובד בחברת תעופה. הוא בוגר תואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה.ותואר נוסף בתעשייה וניהול. בצבא שירת בטייסת מסוקי סער בחיל האוויר. בשנת 2005 עבר מתל אביב לרמת גן. הוא הגדיר את עצמו כחילוני מסורתי. אשתו החלה להתחזק משנת 2012.

בשנה האחרונה הוביל או היה חלק ממאבקים מתוקשרים ברמה הארצית והמקומית, בהם עצרת נגד תחבורה ציבורית בשבת, עתירת הרבנים נגד התחבורה הציבורית בשבת, מחאת הפלסטר על צמצום חופש הביטוי, מחאה נגד הצביעה של המדרכות בכחול לבן ומחאה נגד הקו הסגול.

בימים אלה הוא עובד על מיזם נוסף שקשור למסורת – הפעם הוא יחרוג מגבולות העיר ויעלה מדרגה לרמה הלאומית.

מהשיחות שלי עם האיש אין לי ספק שהוא שואף להגיע לעמדה פוליטית בכירה שבה יוכל להשפיע: סגן ראש עיר, חבר כנסת. אני לא יודע להגיד האם יצליח בכך (אתם יודעים למי ניתנה נבואה), אבל אין ספק שאם יגיע יפעל לדו קיום בין הצדדים ולשיח מכבד ואוהב יותר ורק על כך מגיעה לו הכתבה הזו.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות