יום שלישי , אפריל 16 2024

“אלוהים יחריב את רמת גן בגלל מעשיו של ראש העיר”

הפוסט על הבור
הפוסט על הבור

כל מי שעוקב אחרי הרשתות החברתיות ביומיים האחרונים יכול לראות שהמאבק נגד תחבורה ציבורית בשבת עבר לפסים מיסטיים, יש שיגידו מטורללים. כל מיני חורשי מזימות וכאלה שמינו את עצמם לדוברים של הקדוש ברוך הוא משתמשים בסימנים חיצוניים כמו נחשים בפארק הלאומי והבולען בז’בוטינסקי (שבכלל היה בשטח בני ברק, אבל למה להיתפס לקטנות?) כדי לקבוע כי יד אלוהים בדבר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אחד מהם העלה את התמונה של הבולען וכתב: “ותפתח הארץ את פיה. ראש העיר רמת גן הקדוש ברוך הוא מאותת לך”.

אחר התבטא עוד יותר בחריפות: “אלוהים יחריב את רמת גן בגלל מעשיו של ראש העיר”.

כרמל שאמה הכהן ראה ולא התרגש. “מוטב שיפסיקו כל המסיתים, המתסיסים והמסכסכים עם דברי הבלע אם לא בגלל שכיהודים אנו מצווים באהבת חינם ובאהבת לרעך כמוך גם אם הוא לא נוהג כמוך ולהימנע מלשון הרע, אז לפחות מהחשש פן יבולע להם בעוד בולענים”, כתב בפוסט שהעלה לפני זמן קצר בפייסבוק.

אלא שהשיח הציבורי בעניין לא רק שלא דועך, אלא מתעצם. דובר המטה לשמירה על השבת, יעקב אפרתי, אומר כי “עצוב לי על הרמה שראש העיר הגיע אליה. לא ראיתי שהוא הגיב ככה כשערבי אנס יהודיה ביום חמישי. אני קורא לו להתעשת ולהבין שהכיוון הזה לא יגיע למקומות טובים. החורבן שיגיע עלינו יהיה על שמו”.

זה חורבן שאלוהים ימיט עלינו?

“אני לא יודע. אני מאמין שיש אלוהים בשמיים. קטונתי מלדעת את החשבונות שלו. יכול להיות שבין המלים שכרמל כותב אפשר להבין שהוא מאמין בזה. הוא אומר ‘אני לא מאמין, אני לא מאמין’, אבל זה יכול להעיד על כך שהוא דווקא כן מאמין”.

יונה טילמן
חבר המועצה יונה טילמן

חבר האופוזיציה הדתי יונה טילמן אומר כי “אני מציע לכל מי שעושה את החשבון של הקדוש ברוך הוא שישים לב לפרטים הקטנים כמו העובדה שהבולען היה בכלל בשטח של בני ברק”.

יש אנשי דת שרואים בבולען סימן לחורבן שהולך ומתקרב.

“אני לא מוכן שאף אחד ייתן פירושים לכוונות של הקדוש ברוך הוא. גם הרבנים, עם כל הכבוד, אף אחד לא הסמיך אותם לדבר בשמו של אלוהים. הקדוש ברוך הוא לא מינה אף אחד שיהיה שליחו עלי אדמות”.

אתה לא מאמין שאלוהים עושה את החשבונות של שכר ועונש? שמי שמקדם תחבורה ציבורית בשבת ייענש על ידו?

“אני מאמין שהקדוש ברוך הוא מחזיר טובה למי שעושה טובה. אני מאמין בעשרת הדברות. אני רואה רק טוב. מי שמכיר אותי יודע שאני אדם אופטימי”.

בלה בוקובזה, ממארגנות העצרת נגד התחבורה בשבת, אומרת כי “עצוב לי שכרמל מתהדר בזה שיש עוד עיריות שהולכות אחריו ומנהיגות תחבורה ציבורית בשבת. לכל אחד יש נשמה ואני לא מאמינה שבן אדם יכול להיות שמח כשהוא לא אמיתי עם הנפש האלוקית שלו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות