יום שלישי , מרץ 19 2024

למה עיריית רמת גן מפטרת את אלופת העולם בהתעמלות אמנותית?

היום בשעה ארבע יגיעו עשרות מתעמלות של וניארה לוי להפגין נגד פיטוריה. לוי: "בכל מקום בעולם עושים לי כבוד, רק ברמת גן לא יודעים להעריך אותי"

וניארה לוי עם המתעמלות
וניארה לוי עם המתעמלות

הפועל רמת גן כבר מזמן לא אימפריה בכדורגל, גם הכח לא מזכירה את קבוצת הפאר שהייתה בעבר. אבל בכל זאת יש לנו אלופת עולם אחת בעיר. זו וניארה לוי, אלופת עולם לשעבר בהתעמלות אומנותית, שעל שמה נקראות תחרויות ברחבי העולם. אלא שכל זה כנראה לא מספיק בשביל להשאיר אותה בעבודה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 

וניארה לוי
וניארה לוי

 

לפני כמה ימים התבשרה לוי על סיום עבודתה. זאת, לאחר שסירבה להפחית 40 אחוז משכרה. “בעירייה טענו שחייבים לקצץ כי יש גירעון בפעילות שלי, אבל סירבו להראות לי את המסמכים שמוכיחים את הטענה הזו”, אומרת לוי שמסרבת להשלים עם פיטוריה.

ביום ראשון הקרוב ייערך בבית המשפט דיון בבקשה שהגישה לצו מניעה נגד פיטוריה. היום בשעה ארבע היא תגיע עם עשרות מתעמלות שלה להפגין מול בניין העירייה.

“בכל מקום בעולם עושים לי כבוד. כשאני נוסעת לתחרויות בעולם מקבלים אותי שרים וראשי ממשלה. רק ברמת גן לא יודעים להעריך אותי ושמים בפניי מכשולים וסוגרים איתי חשבונות בלי סיבה”, אומרת לוי בהתרגשות.

למה לדעתך מתייחסים אלייך ככה?

“כולם מסכימים שאני הכי טובה, הכי מקצועית, אבל ברמת גן לא נותנים לי כבוד ולא נותנים לי תנאים”.

במה זה בא לידי ביטוי?

“בהתחלה הייתה לי מזכירה ואחר כך לקחו לי גם את זה. הייתי צריכה לעשות את הרישום ולדבר עם ההורים. אפילו הייתי צריכה להיות מנקה. הכל נפל עליי”.

לדבריה, “במכתב של העירייה היה כתוב שאני צריך לתת את התגובה שלי בתוך ארבעה ימים. זה היה בזמן שאני נמצאת בתחרות בינלאומית בקזחסטן עם המתעמלות שלי מרמת גן, שמביאות מדליות. ככה מתנהגים למי שמביאה כל כך הרבה כבוד לעיר? אני לא חושבת שהקונצים האלה מביאים כבוד לעיר”.

מה תעשי עם תיכשלי ותאלצי לסיים את עבודתך?

“אני באמת לא יודעת. אני מאוד קשורה למתעמלות שלי. יש מתעמלות שאוכלות אצלי וישנות אצלי. הבית שלי הפך לבית מלון. הייתה לי מתעמלת ששילמתי עבורה 5,000 שקל כדי שתעשה קורס מדריכות. מי עוד עושה דבר כזה? רק מי שרואה בזה שליחות ויהיה לי עצוב מאוד אם השליחות הזו תסתיים. זה לא מגיע לי ולא מגיע למתעמלות שלי”.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תיעוד המעבדה והסמים שנתפסו בבני ברק | צילום: דוברות המשטרה.

רמת גני בן 30 נעצר: חשוד שהפך בית בבני ברק למעבדת סמים (סרטון)

תפריט נגישות