יום שלישי , אפריל 16 2024

ברזילי על פסילת ההצבעה לתחבורה בשבת: “אין לזה סיכוי”

סגן ראש עיריית רמת גן, עו"ד רועי ברזילי, לא מתרגש מהניסיון של עו"ד זוהר ישרים ("שס") לפסול את ההצבעה ההיסטורית מטעמים טכניים: "התקציב אושר בוועדת הכספים שקדמה לישיבת המועצה". והוא ממש לא מתרגש מהאיום שלו לפרוש: "ש"ס הרבה יותר פרגמטים מאידאולוגים"

עו"ד רועי ברזילי, צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מאז ההצבעה ההיסטורית על תחבורה ציבורית בשבת ברמת גן סגן ראש העירייה עו”ד רועי ברזילי שתק והסתפק בניצחון המתוק שלו ובמימוש ההבטחה העיקרית שלו לבוחרים. גם כשקראו לו “כופר” ו”אנטי דתי” הוא הבליג, אבל כשעו”ד זוהר ישרים (ש”ס) זרק אתמול ב”רמת גן ניוז” פצצה על אפשרות משפטית לביטול ההצבעה  הוא נשבר. לא פוליטיקאי נחוש ואסרטיבי כברזילי ייתן למישהו – שותף בכיר ככל שיהיה בקואליציה – לאיים על ניצחונו המרשים שהושג בניצחון מוחץ במועצה (15:6).

“אין לו סיכוי וגם זה לא נכון עובדתית”, אומר ברזילי. “התקציב אושר בוועדת הכספים שקדמה לישיבת המועצה. גם אם לא היה נדון התקציב בוועדה עדיין, הוועדה היא גוף מייעץ ולא מחוייב לדון כאשר מועצת העיר כולה דנה בנושא”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


ישרים אומר עליך שאתה מונע מאג’נדה חילונית אנטי דתית. הוא גם אמר שאתה גורם נזק גדול לעיר ולראש העיר. 

“אני מבין את הרצון של ש״ס ובעיקר זוהר להגן על ראש העיר בניסיון להוציא אותי קיצוני ואנטי דתי, אבל האמת לאמיתה שאין בי שום דבר אנטי דתי לכשעצמו, הגישה שלי היא חילונית ואולי אפילו פרו חילונית, אך אין בה קמצוץ של שנאה כלפי הדת או הדתיים. להיפך, הניסיון לחפש בכל מאבק של חילוניים על זכותם לעצב לעצמם את השבת כפעולה אנטי דתית יש בה מעשה של הסתה ושילהוב יצרים מיותר. על הגורמים הדתיים לראות בצורך הזה של החילוניים כאינטרס ציבורי לגיטימי עליו יש לנהל דיון ענייני שעיקרו שאלת הצורך הציבורי. כל ניסיון להצביע על אדם מסויים כאנטי קבוצה מסויימת מפנה 4 אצבעות חזרה על המאשים שכן יש בהאשמה (הלא מבוססת) משום מעשה מפלג ומסית”.

ברזילי הדגיש במהלך השיחה כי “דת ישראל חשובה בעיניי כמקור השראה בעל מעמד מיוחד אך בשונה מחבריי הדתיים לקואליציה, הדת לא תשמש מקור סמכות או כפיה”.

אתה לא חושש מפירוק הקואליציה? נראה שש”ס רציניים בכוונתם.

“אני לא חושש. בסופו של יום, ידוע גם בהסטוריה של ממשלות ישראל, גישתה של שס פרגמטית הרבה יותר מאידאולוגית”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות