יום שלישי , אפריל 16 2024

הניצחון של קיאן?

בית הדין לעררים הורה על עיכוב ההרחקה של קיאן בן ה-10, תלמיד בית ספר הלל ברמת גן. עו"ד חיה מנע: "המאבק לא הסתיים, אבל היום אשן טוב בלילה"

חיה מנע, צילום: אילן בשור
חיה מנע, צילום: אילן בשור

קיאן ומשפחתו חוזרים הביתה, לרמת גן. לפחות בינתיים. כעת יש למשפחה ארכה של 45 יום לערער על הגירוש.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אחרי מא ומהבק משפטי שניהלה עו”ד חיה מנע בהתנדבות עבור קיאן בן ה-10, אחותו קתרין בת ה-5 ואמם ג׳רלדין, ייתכן שיש סיבה לאופטימיות זהירה: בית הדין לעררים הורה על עיכוב ההרחקה למשך 45 יום ושחרורם בערבון, על מנת שיוכלו להסדיר ענייניהם ובין היתר הגשת בקשה להסדרת מעמד בישראל מטעמים הומניטריים וערעור על החלטת ביה״ד לעררים.

“המאבק לא הסתיים, אבל היום אשן טוב בלילה, בידיעה שקיאן ישן במיטתו בביתו”, אומרת מנע על המאבק שזכה לרוח גבית מצד חבריו של קיאן לבית ספר הלל ברמת גן.

כשהיא נשאלת האם יש פה הישג או כישלון כי בכל זאת המשפחה מיועדת לגירוש אומרת מנע: “בוודאי שיש פה הישג. הם שוחררו ממעצר. יש להם עכשיו זמן להסדיר את מעמדם. בית המשפט לא יכול להסדיר את מעמדם אלא רק לעכב את הגירוש ולשחרר ממעצר וזה מה שנעשה ולכל יש פה הישג”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. כל הכבוד ???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות