יום חמישי , אפריל 18 2024

ישרים לראש העיר: בטל את הסבבוס בט’ באב

חבר סיעת ש"ס עו"ד זוהר ישרים, שעתר נגד השאטלים של העירייה, פנה היום לכרמל שאמה הכהן: "תשעה באב הוא שיא תקופת האבלות. מן הראוי, שהעיר רמת גן תכבד את שבת זו העומדת בפתח"

זוהר ישרים. צילום: יח"צ
זוהר ישרים. צילום: יח"צ

ביום חמישי הקרוב יקיים בית המשפט המחוזי בתל אביב דיון בעתירה שהגיש עו”ד זוהר ישרים, חבר הקואליציה ברמת גן, נגד הסבבוס – מיזם ההסעות העירוני בסופי שבוע שיצא לדרך בשבת האחרונה ועלול לסיים את דרכו כבר השבוע בעקבות העתירה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בראיון שהעניק אתמול ראש העירייה ל”רמת גן ניוז” הוא נשאל בין היתר על העתירה של ישרים. “זוהר קיבל חופש להצביע ולעתור וזה מה שהוא עשה. תאמין לי שאם היה מפריע לי הוא לא היה עותר”, אמר ראש העירייה בראיון שהכה גלים במערכת הפוליטית.

כרמל שאמה הכהן ליד הסבבוס. צילום: תומר קרן
כרמל שאמה הכהן ליד הסבבוס. צילום: תומר קרן

 

עו”ד ישרים קרא והפנים את המסר. לפני כשעה שלח ישרים מסר אישי לראש העירייה ובו ביקש “ללא קשר להליך העתירה שמתנהל בביהמ”ש המחוזי לבטל את השאטלים לפחות לשבת הקרובה – תשעה באב”.

לדבריו, “השנה תשעה באב חל בשבת ולכן דחו את יום התענית ליום א’. תשעה באב הוא שיא תקופת האבלות של ימי בין המיצרים, תענית זו היא החמורה מבין ארבע התעניות של חורבן בית המקדש ומתאבלים בה על אסונות שונים שאירעו לעם היהודי לאורך הדורות, בדגש על אסונות שהתחוללו סמוך ליום ט’ באב. מן הראוי, שהעיר רמת גן תכבד את שבת זו העומדת בפתח”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. לעורך דין זוהר ישרים היקר, נכון שניסית ללא הצלחה למנוע את החוק החדש והצודק של תחבורה ציבורית בשישי בערב ושבת בכל היום בעיר רמת גן, בה יותר מ-80 אחוז חילונים ואין כל סיבה לסטטוס קוו המעוות שנקבע למיעוט החרדי בעיר. עכשיו אתה מנסה למנוע תחבורה ציבורית ביום שבת הבא 10.8.2019 כשידוע לך ולכולם שתשעה באב נדחה ליום ראשון, מה שאומר שאין כל הצדקה לביטול התחבורה הציבורית גם ביום שבת הזה. תתחיל בבקשה להפנים ולהבין שהעיר רמת גן היא לא בני ברק והחוק החדש מתקן את העוול שהיה לנו בעיר עד עכשיו. חיה ותן לחיות, אנחנו מכבדים אתכם, תלמדו בבקשה לכבד גם אותנו. ממני אלי דן, אזרח חילוני מן השורה משנת 1995 ברמת גן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור. אלכסנדרה גונדרסון | צילום: באדיבות משטרת ישראל

המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתור בת 38 מרמת גן

תפריט נגישות