יום חמישי , אפריל 18 2024

כרמל שאמה נגד זינגר – סיבוב שני

ראש העירייה הגיש תביעה נגד קודמו בתפקיד בגין שלטי החוצות שפרסם במהלך הבחירות: "הנתבעים הכפישו את שמו ומשפחתו של שאמה כאילו הם משפחת פשע". זינגר: "התביעה הפכה לתאורטית שכן הפרסומים הוסרו"

שלטי בחירות ברמת גן
משפחת שאמה במפגן תמיכה על רקע השלטים שהוסרו

חשבתם שמערכת הבחירות הסוערת שהתנהלה ברמת גן בין כרמל שאמה הכהן לישראל זינגר מאחורינו? תחשבו שוב. ראש העירייה הגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה נגד קודמו בתפקיד בגין שלטי החוצות שפרסם במהלך הבחירות.

התובעים – כרמל שאמה הכהן (שמייצג את עצמו) ואביו פנחס שאמה (שמיוצג על ידי עו”ד נעמה זר-כבוד) – דורשים מזינגר וחברת מרקעים שילוט חוצות להסיר את השלטים שפורסמו במהלך הבחירות ובהם נכתב: “זינגר או משפחת שאמה”. בנוסף הם דורשים התנצלות ושכר טרחת עורכי דין.

ישראל זינגר
ישראל זינגר

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 

בכתב התביעה טוענים התובעים כי התנהגותו של ראש העירייה הקודם נפסדת ושלוחת רסן. “הנתבעים שמו להם למטרה לסכל באמצעים פסולים ובלתי חוקיים את זכותו של התובע להתמודדות הוגנת באמצעות הכפשת שמו ומשפחתו כאילו הם בבחינת משפחת פשע”.

זינגר טען בכתב ההגנה כי “התביעה הפכה לתאורטית שכן הפרסומים הנטענים בכתב התביעה הוסרו זה מכבר ומערכת הבחירות לראשות העיר רמת גן חלפה עברה לה”.

עוד טען כי “במילים ‘אומרים לא למשפחת שאמה’ אין כל לשון הרע. אין בהן משום ביזוי ואיו בהן משום הכפשה”.

השופט אליהו בכר קבע קדם משפט בתיק יתקיים ל-4 במאי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות
לקריאת כל התגובות

5 comments

  1. סופסוף מישהו תובע את חסר החוליות הזה, שכל מה שעשה בעירייה זה את מה שאמרו לו לעשות.

  2. ישראל זינגר שלום רב
    כאמור נלמד בחכמת הקבלה ״הפוסל במומו פוסל״ כאמור אותו אדם התובע אותך על פרסום כנ״ל פעל ופועל יחד עם אחרים וגם בעצמו בהשמצת מועמדים לבחירות ואף בכאלה שנחשבו תומכיך למרות שאני לא מתומכיך ונגד הקדנציה שלך וכתבתי על כך עשרות פעמיםמלמרות שיחד פעלנו עד ל2013 כזוג וצמד ואתה עדיין מעריך מעריץ ומחזיק ממני אדם בעל אשכולות, כאמור גם אני לפני תביעת ענק נגד כרמל שאמה ונוספים שפעלו תחת פרופילים מזוייפים אך הצלחתי למפות אותם ולדעת מי קשור למי
    כרמל בעצמו החל לפגוע באמינותי בזמן שביקרתי אותו והוכחתי אותו ותגובותיו והשמצתו ושיוכי לארגון פשע ולאלפרון היה מוחשי בפוסטים ומערכת הודעות מאחרי הקלעים אני יבוא לעדות מטעמך ואתן לך את הדרוש לביטול תביעתם וכמו כן תידרש לבוא להעיד בנוגע עליי אל תפחד ישראל שהם יפחדו תיכך בהמשך העלה את הפוסטים ואת התכתובות וננצח את המעוות ואתה חברי הוותיק וידוע לכולם שאצלי אין משחקים וגם אתה זכיתי לביקורות ממני יחד ננצח

    • זינגר שווה זבל

      תגיד לי אתה רציני????
      זינגר זה ראש העיר הגרוע ביותר שהיה ברמת גן מאז הקמתה. הוא השמיד את העיר הזאת ומכר את האינטרסים שלנו לעבריינים. איש איום מושחת וחסר בושה.
      צריך להיות אדם פסיכוטי בשביל בכלל להתחיל להשוות את כרמל ליצור הבזוי הזה.

      • אכן זינגר היה ראש העיר או נכון יותר עיר בלי ראש ומה זה קשור לכך שכרמל בעצמו ואנשיו ואחיו פעלו באותה דרך ונגדי ויש פרסומים ובגללם פחדתי להמשיך להתמודד לראשות העיר כי היו מוציאים עליי שקרים ותאורי מלחמה לכן אני מוחה והפוסל במומו פוסל בנוגע לכרמל

  3. זינגר פושע שהרב את העיר. מקומו בבית הסוהר. בהצלחה לכרמל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות