יום שלישי , אפריל 16 2024

לב זהב – מסייע לניצולי שואה ברמת גן

האנשים שעושים את רמת גן - אבי בנימין, תושב רמת גן בן 70, מתנדב בעיר ומציע שירותי תיקונים לגיל השלישי. כל אחד מוזמן לשלם כפי יכולתו. "חשוב לי שלא יעשקו את הקשישים"

אבי בנימין

האנשים שעושים את רמת גן –  אבי בנימין, בן שבעים, נולד בעיראק נשוי ואב לשלושה. תושב רמת גן משנת 1959. בשנת 75′ החל לעבוד באל על בתור מכונאי רכב. שם התקדם לראש צוות, והפך למנהל מוסך. אחרי 42 שנים, פרש לגמלאות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אבי בנימין

בשנת 2016, כאשר פרש לפנסיה, הרגיש חוסר סיפוק – “כשפרשתי פתאום נהיה חלל כזה ריק, אני רגיל לעבוד כל הזמן, מבוקר עד ערב. אני הייתי בשיא, ידעתי שאני עוד יכול לתרום ולתת, ופתאום זה נקטע בפעם אחת”.

אבי, החל להתנדב בשירותי הרווחה בעירית רמת גן. הוא החל לחלק חבילות לנזקקים, פעם בשבוע. ובנוסף הצטרף לסיירת תיקונים לנזקקים מטעם העירייה. העבודה לא הייתה רבה, וגם שם, הרגיש כי הוא יכול לתת יותר.

אז החליט אבי, לנצל את הידע שלו ואת כישוריו, תלה שלטים בשכונתו בהם כתב כי הוא מציע שירותי תיקונים ואחזקה לאוכלוסייה הבוגרת ברמת גן וגבעתיים. במודעה הוסיף אבי משפט שלא ניתן להישאר אליו אדישים  “אתם מקבלים שירות ומשלמים כפי יכולתכם”.

אבי בנימין

חשוב היה לאבי שהקשישים ידעו שמדובר באדם אמין, שמטרתו לעזור. את השירות הזה בחר לעשות לא בשביל פרנסה, אלא מתוך מקום של רצון לעזור, בדרך שלו ובעזרת הידע שצבר. היו מקרים שבהם התעקש לא לקבל תמורה עבור עבודתו, גם לא סכום סמלי.

“אני מרגיש שאני ממשיך לתרום, וגם אני עוזר לאנשים. אני שומע על איך שעוקצים את האוכלוסייה הבוגרת, גובים מהם אלפי שקלים, זה כלכך מכעיס. אני מרגיש שאני עושה משהו”.

רוצים להזמין את אבי התקשרו – 054-5557654

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. יישר כח . גאווה גדולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

הדבר הבא בתחום מגורי היוקרה: המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו

תפריט נגישות