יום שלישי , אפריל 16 2024

מי חסם את ראש העיר בוואטסאפ

ראש עיריית רמת גן, פתח 30 קבוצות וואטס לפני סיורים שלו בשכונות בעיר. הקבוצות הפכו מהר להיות כלי לדיווח ישיר לראש העיר וגם כר פורה להתנגחויות בין תושבים לראש העיר, חלקם אף הושתקו ונחסמו על יד מנהלי הקבוצה. ראש העיר טוען כי תושבים חסמו אותו להצטרף לקבוצה שלהם

מעבדת תיקון מכשירי סלולר ברמת גן

קרנבל הקשר עם התושב הפך לאובססיה של ממש ברמת גן. עשרות קבוצות וואטסאפ, קבוצות פייסבוק, שידורים חיים ברשתות החברתיות, נראה כי אפקט רון קובי, ראש עיריית טבריה מגיע לרמת גן, והכל בשידור חי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


וואטסאפ רמת גן

עם כניסתו לתפקיד, החל ראש העיר רמת גן לערוך סיורים שבועיים בשכונות העיר, לשם כך הקים 30 קבוצות וואטסאפ’ והזמין תושבים להירשם אליהם ולהתעדכן על סיורי ראש העיר ותוצאותיו. עד מהרה הפכו הקבוצות והקשר הישיר עם ראש העיר שמקפיד לענות במשך כל שעות היממה לתושבים לכר פורה להתנגחויות, חסימות תושבים. לצד טיפול מהיר ודיווח על תקלות.

קבוצות וואטסאפ ברמת גן
במקום להתקשר למוקד 106 ולדווח על תקלה או מפגע, כך יש תיעוד ונעשית בדיקה של גופי העירייה, התושבים פונים ישירות בקבוצות הוואטסאפ לראש העיר. הקו הפתוח לראש העיר, מביא גם לעימותים ולוויכוחים מרים מאוד, בעיקר סביב נושאי מדיניות התמ”א החדשה ברמת גן.

קבוצות וואטסאפ ברמת גן

בקבוצות נמצאים גם עוזרי ראש העיר אשר מפרסמים באופו קבוע מידע פרסומי על פעילות העירייה וראש העיר, מידע שאינו קשור ישירות לשכונה.

בקבוצת קריית קריניצי שהקים ראש העיר בוואטסאפ, התעורר השבוע ויכוח חריף בין ראש העיר למספר תושבים שביקרו את מדיניותו. במהלך חילופי הדברים הקשים בין התושבים לראש העיר, חשף ראש העיר כי יש קבוצת וואטסאפ בעיר שחסמו אותו מלהצטרף אליה.

קבוצות וואטסאפ ברמת גן

אביהוא בן משה, חבר המועצה ויושב ראש הוועדה לביקורת העירייה, אומר כי “אני יכול להבין מאוד את החלטת התושבים לחסום את כרמל שאמה בקבוצת הוואטסאפ השכונתית. זאת, לאחר שכרמל גילה יתר מוטיבציה לפגוע באיכות חייהם באמצעות הגדלת זכויות הבנייה והציפוף של יזם בסמוך לשכונתם. ראש העירייה התנתק מהשטח והשטח מתנתק ממנו”.

הביקורת על ראש העירייה מגיעה גם מבית. דנה וולנובסקי, מספר 4 ברשימתו של שאמה הכהן, אומרת כי “מעשיו של ראש העיר נוגדים את המצע וסט הערכים שלפיו הרשימה התחייבה לפעול למען הציבור. נושא הביקורת על הממסד הציבורי היה אחד מהנושאים החמים במערכת הבחירות”.

וולנובסקי אומרת בגילוי לב כי “ראש העירייה חסם אותי מקבוצת הוואטסאפ של השכונה בה אני מתגוררת, שכונת חרוזים. החסימה בוצעה לאחר שהעליתי שאלות בנושאים מוניציפליים. הייתי שקטה רוב הזמן בפורום וכאשר שאלתי שלוש שאלות ראש העירייה בכבודו ובעצמו הוציא אותי מהקבוצה”.

קבוצות וואטסאפ ברמת גן

לילך קובה, יו”ר פורום הורים נגד אלימות שמרבה לבקר את העירייה על חוסר שקיפות, אומרת כי “זה לא מפתיע רבים מתושבי העיר. נראה כי ראש העיר  מלמד  את התושבים דמוקרטיה, שיתוף  ושקיפות, אך לא מיישם זאת מול מבקריו. כך לצערנו, הודה ראש העיר בישיבת מועצה כי הוא חוסם תושבים ומסיר אותם מקבוצות הווסטאפ העירוניות. כאשר ראש העירייה מחלק את התושבים למחנות הם ואנחנו, הכתובת להדיפת אקטים אנטי דמוקרטיים הייתה על הקיר. זה היה רק עניין של זמן עד שהתושבים יתנהגו אליו כפי שהוא מתנהג אליהם”.

תושבת שכונת קרינצי – אני לא יודעת על איזה קבוצה ראש העיר טוען שחסמו אותו. יש קבוצה רק של תושבים שקיימת כבר שלוש שנים ועוסקת בעניני תחבורה ותשתיות והוחלט שנציגי העירייה לא יהיו בה אלא רק התושבים. זאת מדינה דמוקרטית ומותר לתושבים לנהל שיח בינהם בלי נציגי השלטון. אף אחד לא חסם אותו.

מעיריית רמת גן לא התקבל התגובה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות
לקריאת כל התגובות

2 comments

  1. אותי חסם ראש העיר היות ושיתפתי פוסט של אביהוא. האם נשמע הגיוני? פתח וואטסאפ לשכונת רמת עמידר . אך הוא מסיר אנשים שכותבים מה שלא לטעמו. ויתכן מאד שמי שתרם לזה גם הנציג מש”ס שהוריד את הנערה מהבמה בערב יום העצמאות. זוהר ישרים?.
    לא נראה טןב ולא לעיניין. אין דמוקרטיה.

  2. שמעייה שמעון

    “מעיריית רמת גן לא התקבלה תגובה” וזה למה?
    כי ראש העיר לא מגיב על דברים שנראה בהם לא טוב, אבל ישמח להפיץ שאלונים ופוסטים גרפיים מושקעים בנושאים שעושים לו קידום מכירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשורה נעימה לשוכרים, פחות למשכירים | צילום אילוסטרציה: Pixabay

בין גבעתיים להוד”ש: נפילה במחירי השכירות ברמת גן – מדורגת 7 בארץ

תפריט נגישות