יום שישי , אפריל 19 2024

ראש העיר כרמל שאמה בראיון לאתר רמת גן ניוז

בראיון ראשון לאתר רמת גן ניוז, בטקס השבעת המועצה, כרמל שאמה - "מצד אחד זה עומס אין סופי, הציפיות מאיתנו עד השמיים, אנחנו הולכים לספק את הסחורה לתושבי העיר רמת גן". וגם טיפ קטן מראש העיר היוצא.

מפגש מתוח וקצר בין ראש העיר היוצא ישראל זינגר, לנכנס כרמל שאמה בישיבת המועצה הראשונה. לאחר הודעת התפטרותו של ראש  העיר היוצא, זינגר, לחצו השניים ידיים,בקרירות.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן – להצטרפות


בראיון לאתר רמת גן ניוז עם ראש העיר הנכנס כרמל שאמה  – “זה אחד הימים המרגשים בחיי, אנחנו שותפים למהפך, פתיחת דף חדש, העיר יוצאת לדרך , התושבים מאושרים. מרגישים את זה ברחוב.  זה כיף לקבל את התגובות, מצד אחד זה עומס אין סופי, הציפיות מאיתנו עד השמיים, אנחנו הולכים לספק את הסחורה לתושבי העיר רמת גן.

ראש העיר היוצא, ישראל זינגר מגיב לדברי הביקורת של כרמל שאמה – “שיתחיל בעבודה ולא ידבר על העבר. שידבר על עובדות נכונות, הוא קיבל עיר איתנה וימשיך לעשות מה שצריך.

לכתבות נוספות – 

אביהוא בן משה: “להצביע לישראל זינגר לראשות העיר”

ראש העיר הנכנס מתנגד להעברת בר אילן

כרמל שאמה

מדברי ראש העיר כרמל שאמה, בישיבת המועצה החגיגית –

זהו ערב מצוין רמת גן.
ניצב אני בפניכם לא כשליט אלא כמשרת, לא כמנצח זחוח אלא כמי שחרדת קודש האחריות מלווה כל נשימה ומחשבה שלי, אך לפני דברי על הדברים והיעדים בעיר שיקרים לי ולשותפי לקואליציה קודם כל כמה מילים ליקרים לי מכל.

ערב טוב לך אשתי היקרה והאהובה, אני לא יכול לומר לך כמאמר מנחם בגין ז”ל לרעייתו עליזה בליל המהפך בשנת 77 וככתוב בספר ירמיהו: “זכרתי לך חסד נעורייך, אהבת כלולותייך, לכתך אחרי במדבר…”, לא בגלל שאני לא זוכר… לא בגלל שלא הלכת אחרי תמיד ואפילו לא בגלל שקטונתי לעומת בגין ז”ל אלא בגלל המילה מדבר. מדבר הוא גן עדן לעומת המקום והמסלול אליו הובלתי אותך ואת שאר המשפחה בעל כורחכם ובניגוד לרצונכם. אז תודה לך על הכל מגיע לך העיר קיבלה בונוס אשת ראש עיר נפלאה ומיוחדת.

תודה לאמא ואבא שלי, לא על זה שהביאוני עד הלום אלא על זה שאני הבאתי אותם עד הלום בעל כורחם וקיבלו זאת בהבנה ואהבה, תוך שאבא שלי הופך לדוגמן שלטי חוצות אחרי גיל 70.

תודה למתנדבים המופלאים שלנו, תופעה חסרת תקדים לדעתי אני מעריך ומעריץ כל אחת ואחד מכם בלעדיכם זה באמת לא היה קורה, אני מאמין ואעשה הכל יחד עם שותפי שיהיה סיכוי טוב שהעיר ותושביה ילכו ויצברו חוב כלפיכם בחמש שנים הקרובות מרוב דברים נפלאים שיקרו פה.

כמה סמלי שהשלמת המהפך וחילופי השלטון בעיר מתרחשים במהלך ימי החנוכה בהם אנו חוגגים ניצחון של מעטים מול רבים, גירוש החושך מפני אור, טיהור של בית המקדש מהטומאה, נס פך השמן שהספיק פי שמונה ממה שהיה אמור להספיק.

הרי גם אצלנו בעיר התרחש נס כאשר שנחת משהות בחו”ל מנצח ראש עיר מכהן בקמפיין של פחות מ-60 ימים עם מחצית תקציב, היינו בתחילת הדרך מעטים מול רבים, בעיני רבים גירשנו חושך ורוע באמצעות הרבה אור טהור בלבד, טיהרנו את העיר מנורמות פסולות ובקרוב נוכיח שעם קופה מרוששת שלא אמורה להספיק להרבה נעשה המון טוב לכולם.

אז ברשותכם אברך את כולנו עם כל שמות החג האפשריים בחג חנוכה שמח, חג אורים שמח, חג המכבים שמח, חג האור שמח, חג הניסים שמח חג גבורה שמח. היום חל מפנה בחיי העיר רמת גן וחיי תושביה שכמוהו לא ידענו מאז קריניצי ז”ל הוביל את ר”ג. לעולם אל תשווה את עצמך לאנשים גדולים אבל למד מהם, ואני משתדל ללמוד מאנשים אלה ובראשם מנחם בגין ז”ל שציטט את דברי אברהם לינקולן בשעה שנבחר לקדנציה השניה כנשיא ארה”ב.

ללא רגשי איבה כלפי איש, ברגשי חסד כלפי כל, בדבקות בצדק, הבא נצא לדרכנו לדאוג לעיר האהובה שלנו ולהחזירה להוביל ואל גדולתה בימיה הטובים, לדאוג לשפר את השירות והיחס לתושב, לדאוג לנקות את השחיתות, לדאוג לתכנון ובינוי שפוי, לדאוג לרווחת העובדים, לדאוג לגמלאים, לדאוג שהילדים שלנו יקבלו את הטוב ביותר שהעיר הזו יודעת לתת, לדאוג שכל ילדה וילד יזכו להזדמנות בסיסית שווה, להחזיר את החיים בעיר את הפנאי והבילוי שימשכו את צעירי ר”ג בחזרה אלינו וישאירו איתנו את אלו שעל סף ייאוש, לדאוג לעשות צדק עם כל מי שהשלטון הקודם גרם לו עוול, לדאוג לחדש ולהרחיב את תשתיות העיר בחינוך, בספורט, בתחבורה ובמרחב הציבורי, לדאוג לסלול שבילי אופניים, לדאוג לגמלאי העיר, לדאוג לכל צרכי הדת בעיר, לחופש דת ולחופש מדת תוך קירוב לבבות, כבוד הדדי, הכלה ושיח מתון.

לדאוג לצרכי הקהילה הגאה ולצרכי כל אדם באשר הוא אדם בלי שום הבדל של מעמד כלכלי, צבע עור או עיניים, דת ורמת אמונה, העדפה מינית או כל אבחנה פסולה אחרת.

לדאוג להחזיר את הניקיון לרחובות העיר, את החיים והנוסטלגיה לפארק הלאומי, לדאוג לשמור על שלטון צנוע, נגיש עם רגלים על הקרקע ובגובה העיניים שדלתו תמיד פתוחה, אזנו כרויה וליבו יוצא אל העיר, תושביה וצרכיהם. לדאוג שהחניה חינם באמת תהיה חינם, לדאוג שהסדר והאכיפה יחזרו לרחובות העיר.

לדאוג להחזיר את רמת גן להיות עיר הגנים בה הירוק והחזון מקדימים בסדרי העדיפות את ההון והבטון, לדאוג לעיר בה הכישורים חזקים יותר מקשרים, בה טובת הכלל דוחקת כל אינטרס אישי צר וזר, לדאוג שכספי הארנונה מנוהלים ומחולקים בחרדת קודש, בחכמה וביצירתיות. לדאוג לרפורמה אמיתית במפעלי בית עמנואל ולשבור את המונופול, לדאוג לבטל את תוואי הקו הסגול, להחזיר את אוניברסיטת בר אילן לידינו ולסגור את תאגיד המים מי רמת גן היום לפני מחר.

נצטרך לדאוג להחזיר את עליונות שלטון החוק כך שבעיר שלנו החוק יהיה השליט העליון שליט גם על נבחריה וראשיה. ואתם יודעים מה הכי יקר לליבי וזו החובה המוסרית שלנו לדאוג לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם . לסיכום, חובתנו לדאוג להחזיר את התקווה והחיוך לתושבי העיר ואת הגאווה של כולנו בעיר היקרה שלנו!

נבחרנו רק לפני שלושה שבועות בלבד ורוח השינוי מורגשת בכל פינה בעיר ובעיקר בתחושות חיוביות של התושבים וזה קורה כי באמת היה פה מהפך אמיתי שלא קרה עשרות שנים שהרי בין שלטון זינגר לשלטון בר עם כל השוני בין הראשים היתה די חפיפה במנגנון, בנורמות, בגיל ביחס לשלטון החוק ועוד.

היום על כיסא ראש העיר התיישבתי בשיא מרצי וכוחי שבתי מאיה בת שמונה על רגליי זה כבר עולם אחר לעומת מה שהיה לנו. ראש עיר שמגדל עדיין את ילדיו בעיר בכל מערכות החינוך זה משהו שטרם היה לנו.

היום החלה לכהן ההנהגה הכי צעירה בתולדות העיר ובראשה ראש העיר הצעיר ביותר מאז הפכה לעיר עם הכי הרבה נשים במועצת העיר, בהמשך הערב נבחר בפעם הראשונה לפי בחירתי אישה שתעמוד בראשות מועצת העיר, וכן נאשר בפעם הראשונה בהיסטוריה של העיר ראשת מטה של ראש העיר.

היום מוצגת בפניכם הקואליציה הרחבה והמגוונת ביותר בתולדות העיר ר”ג 22 חברים מתוך 25 זו עוצמה ואחדות להשגת יעדים וקבלת החלטות בתוך העיר והשגת נצחונות והשיגים מול גורמים חיצוניים לעיר.

מה הספקנו לעשות בשלושה שבועות ועוד לפני שנכנסנו רשמית לתפקידים:
מחר נשלים את הכנת תקציב 2019 למרות שנדרשנו לסגור פערים של עשרות מיליונים.
פרסמנו היום מודעת דרושים ל-18 אנשי סיירת ירוקה חדשים ובכך הכפלנו את האכיפה פי ארבעה.
קיצצנו הרבה הוצאות ומשרות בכירות עודפות וייצרנו במקביל הכנסות חדשות והוצאנו לדרך מנועי צמיחה חדשים.
ביטלנו את כל ההתקשרויות עם יועצים חיצוניים ללא מכרז שגבו מאיתנו מאות מיליונים בקדנציה האחרונה.
הוצאנו למכרז התקשרויות עם ספקים שלא ערכו בהן מכרזים כמעט 30 שנים כמו משרד עורכי הדין סנדרוביץ’ שללא מכרז גבה מכולנו 25% מכל חוב קנסות שגבה… במכרז זה צפוי להיחתך בחצי ומדובר במיליונים רבים בכל קדנציה.
הגענו להסכמה עקרונית עם ארגון הקבלנים על התגייסותם למאמץ העירוני לנקיון העיר ורחובותיה והם יקחו חלק פעיל בכך כולל בהקצאת משאבים חדשים.

הפסקנו את האכיפה הבררנית בה אנשים היו מלגלגים אל מול רישום קנסות ביודעם שיבטלו אותם למעלה ממחצית קנסות הניקיון בוטלו ולא שולמו, מעכשיו הודעתי שיהיה קל יותר לקבל היתר בניה למגדל בלב רמת אפעל מלבטל קנס.

הנחתי לפרסם מכרז להפעלת סירות באגם הפארק הלאומי.
כבר בקרוב יצא מכרז להפעלת בית הופעות חיות ומסעדה במבנה העגול בלב האגם.

החלטתי על חזרת ר”ג לאיגוד הערים לוטרינריה תוך חיסכון של 1.4 מיליון ₪ בשנה מה שטוב לקוניק ולתושבי גבעתיים טוב גם עבורי.
מיליון מתוך החיסכון הזה ילך לשיפור שכר סייעות הילדים שלנו שהוא מחפיר ומבייש קודם כל אותנו מאשר אותן.

הנחתי לבצע אכיפה מול אותם עשרות עובדים שלא מגיעים לעבודה ומקבלים משכורת ולא משנה מי הם כמה זרועם חזקה או אלימה או כמה מקושרים הם למוקדי הכח בעיר.

הנחתי להוציא את פרוייקט קריית העיריה החדשה על החניון שמול העיריה היום תוך כינוס מחדש של כל משרדי העיריה שנותנים שירות לתושבים במקום אחד. מהלך שישפר דרמטית את השירות ויחסוך עשרות מיליונים בקדנציה.

החלטנו על שכירת חברת ייעוץ מהמובילות בארץ לבחון את הכשלים במפעלי בית עמנואל ולהמליץ לנו על הרפורמה הנדרשת כולל פתיחת תחומים מסויימים לתחרות.

ביקשתי לשנות את צו הארנונה ולהוריד בכמעט 70% את הארנונה לעסקי בילוי ופנאי: בתי קפה מסעדות ופאבים, וכן פניתי כבר לכמה שפים ואנשי חיי לילה ידועים שיבואו להחיות את מרכז העיר כמו כצנלסון בגבעתיים ושלא נצטרך לנדוד לפ”ת בשביל לבלות ולאכול משהו.
מבטיח לכם שחוץ מחוף ים יהיה ברמת גן הכל אנחנו נהפוך לאט לאט ובסבלנות לעיר לדוגמא ולחיקוי.

שהחיינו… והגיענו לזמן הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות