יום חמישי , אפריל 25 2024

קורונה ואקונומיקה – לחיים או זקנבוט?

רוחמה אפרתי בטור אישי מיוחד בהמשך לכתבת האקונומיקה והקורונה: "לא נעלבתי, אבל בסיפור הזה ישנם אנשים עדיני נפש, אציליים ורגישים שנעלבו עד עמקי נשמתם והפגיעה נחרטה אצלם עמוק עמוק"

אקונומיקה צילום תומר קרן
אקונומיקה צילום תומר קרן

שלום, שמי רוחמה אפרתי ואני תושבת רמת גן, ובקשר לכתבה שעשו עליי ב”רמת גן גבעתיים ניוז” יש לי כמה מילים לומר לכם הקוראים, המשמיצים, הציניקנים, הסתלבטנים, הליצנים והרציניים שבחבורה לא היה פה ספין תקשורתי וגם לא ניסיון ליצור פרובוקציה. לא תארנו לעצמנו שזה יגיע לממדים מפלצתיים שכאלו.

היה דיסקומוניקציה שבו חוסר תקשורת מובהק והדברים לא הובנו בצורה הנכונה וכתוצאה מכך המסר שעבר לא הובן נכון וקבל מטמורפוזה דרמטי ויצא מהקשרו וקיבל תנופה הזויה. המסר שהועבר אליכם היה קלוקל בצורה מגזימנית שלא לומר בדיחה ממש.

למען האמת, בואו נראה מה כן היה פה.

1. פגיעה בשמו הטוב של אדם, ובמקרה שלנו שלושהאנוכי, בעלי והכתב.

2. הוצאת דיבה ולשון הרע. רכילות זולה מיותרת ורחובית גם כלפי האתר עצמו.

3. כת מספרי לשון הרע ורכילות הכוללת אלו הצחקנים ובדחנים על חשבון אחרים (היינו הזולת) אינם מקבלים פני שכינה.

4. וכי נוכחתם בסיטואציה עצמה שאתם יודעים מהי האמת לאמיתה? וכי שמעתם באוזניכם את הסיפור ממקור ראשון, היינו אני, רוחמה?! האם לכם ספרתי ואמרתי או ששמעתם מ... וקראתם דרך...

5. כפועל יוצא שמסעיף 4 ניתן יהיה לומר בוודאות, שמה שלא שמעת ולא ראית טעון ושווה בדיקה טרם תפתח את הפה ו/או תקליד במקלדת מילות הרסניות, פוגעניות ושליליות שמחריבות עולם של אנשים.

6. כתוצאה מסעיף 4 ו5 נסיק את המסקנה המתבקשת והחד משמעית, שהתקשורת מעבירה הרבה פעמים מסרים שאינם מדויקים אם להיות עדינים, ואם להיות יותר קונקרטים נאמר שהמסרים גם לפעמים שקרים מלאים בתככים ושהאמת נעדרת. אמת נעדרת חברים! ולזה אתם מאמינים? ובשם זה צולבים אנשים? מפקירים רבנים צדיקים ואנשי אמת? מרכלים עליהם ושופכים את דמם בשם מי? הכתבה ההזויה? המערכת השקרית ו/או חופש ביטוי לרצוח כפשוטו? רציחה אינה רק פיזית היא יכולה להיות הרבה יותר גרועה בכך ששופכים דם בכך שמעליבים ומשפילים, וכידוע מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך!

7. אנשים פולטים שטויות מהפה שלהם מצד אחד ובלי שום רסןכאילו העולם הוא הפקר חס ושלום, אין דין ואין דיין. מצד שני אם לא שמעתם במו אוזניכם וראיתם במו עינכם איך אתם מאפשרים לעצמכם לקבל מידע ומסר מהתקשורת ברמת אומים ותומים שזה כאילו אמת לאמיתה ונבדק בפוליגרף (שגם הוא לא אמין ומהימן ..). ידוע שהתקשורת מעבירה מידע ומסר מעוות מסולף ועם קורטוב של אינטרס ובעיקר שלילי ואין לה שום בעיה לעלות על המוקד ולצלוב אנשים על ימין ושמאל. רודפת רבנים ואנשי אמת ומעלה אותם כקרבנות על המזבח ואין פוצה ואין אומר כי התקשורת היא אליל. התקשורת על כל ממדיה היא עגל הזהב המודרני של עם ישראל.

אנשים יקרים, בבקשה מכם, אל תהיו פתטיים ותפסיקו להאמין ל ובתקשורת. תבחרו אחרת ותנו קרדיט לאינטליגנציה שלכם ותבררו דברים. המוח שלכם אינו פח זבלתלמדו לסנן מידע זה רק יועיל לכם ובפרט לבריאות הנפש.

מתי תבינו למען השם שמוכרים לכם רפש ומספקים לכם שמועות זדוניות שקריות ואינספור שקרים. מתי תבינו שיש פה כרכור ריב. מתי קראתם על חסדים? מצוות? מעשים טובים שיש בשפע , ברוך השם שאני נתקלת בהם בלי סוף עם שכנים, מכרים ובני משפחה. למה לתת במה רק לרוע ולתת רמה הזה?

כוננות קורונה. צילום: מד"א
כוננות קורונה. צילום: מד”א

יתרה מזו, מה זה אומר עליכם כבני אדם שאתם נחשפים השקר הנתעב ולחומר ההרסני הזה, למידע המטונף הזה? זה משחיר לכם את הנשמה.. אז פלא שאתם עצבניים? מדוכאים? תזזיים ויש פיזור הנפש.. כי זה המזון הרוחני שלכם קלולק, זה האקונומיקה הנפשית שאתם שותים מבלי משים! מזה אתם נחנקים! מזה אתם קורסים! מזה אתם אמורים לפחד.. שהנשמה שלכם נשרפת פעם אחרי פעם ואין מי שקם ואומר די. עד לפה.

8. חשבתם פעם, מה יקרה אם ימצא פתרון לקורונה דרך האקונומיקה.. מה נאמר אז על רוחמה, אלופה? מלכה, גאונה? אחרי מה.. ששפכתם את דמנו? זה ידוע שלאפקט השלילי יש הרבה יותר חוזק מחיובי ובעיקר בנשמה.

כאמור, אני לא נעלבתי, אבל בסיפור הזה ישנם אנשים עדיני נפש, אציליים ורגישים שנעלבו עד עמקי נשמתם והפגיעה נחרטה אצלם עמוק עמוק.

עכשיו אתם עשויים להבין ולו במעט כמה לשון הרע הוא מטונף? עד כמה הוא פוגע מעליב? כמה נפשות אנחנו הורגים כל יום בכל מילה פוגעת, מעליבה, מיותרת, קללה??

תבינו עד כמה כוחה של המדיה גדול ועוד יותר מזה הרסני! דברים רעים שקריים ושלילים מקבלים כנפיים באלפי השנייה ומתפרסמים ומבזים משחירים ומטנפים את האדם על לא עוול בכפו.

חומר ענקי למחשבה, ידידיי הקוראים הנכבדים!

9. ביהדות יש עניין לומר ו/או לכתוב ציטוט בשם אומרכי הוא מביא גאולה לעולם. אבל יש עוד עניין שהציטוט יהיה מדויק. נכון. ככתבו וכלשונו. והעניין הכי מהותי שהמסר יהיה מדויק, ולא בחצי. השימוש במילים חייב להיות נכון. אמתי. מדויק. הפרשנות של הציטוטים חייבת להיות מדויקת להפליא. זו אחריות של המדיה והעובדים בה.

אני חושבת שיש פה חשבון נפש לכולנו. לכל אחד עם עצמו באופן פרטי ולכולנו כאומה, כעם, כתרבותעל איזה ערכים ונורמות אנחנו חיים? ולאן פנינו מועדותאיזה מורשת וצביון אנחנו רוצים להנחיל ילדנו, לדור הבא. תהיהנאה דורשנאה מקיים“.

כוננות קורונה. צילום: מד"א
כוננות קורונה. צילום: מד”א

ידוע שתמיד לאנשים יהיה מה לומר לטוב ולמוטב. גם אם הדברים יהיו מושלמים יקום הערב רב עם קליפת המן עמלק ויצעק :”כל זה אינו שווה לי..”וכך, תמיד אנשים חלולים, רקובים וחסרים ימצאו פגמים, כישלונות, חסרונות, בעיות, דיספונקציות. למה? כי זה האני הפנימי שלהם. שהריהזולת הוא המראהכדברי הבעל שם טוב הקדוש. מה שאני רואה בחוץ בעצם קיים אצלי וזה שיקוף תת מודעי ברור ונהיר. מי שליבו טוב ושכלו בריא ונבון יודע שאין זה דרך ארץ לפגוע ולהעליב את הזולת. ויש דרך ויש צורה להעביר כל מסר, כפי שאני אומרת תמיד.

ולפני סיום קוראים נכבדים, עם ישראל היקר, אתם רוצים לדעת מה היה באמת?

את רוצים להבין עד כמה רחוק מזרח ממערב, הגרסה הראשונית שפורסמה (שעשיתם עליעליהום“) לעומת המסר האמתי? בואו, בבקשה תקראו:

חלמתי בשבוע שעבר, ליל כט אדר שיש פתרון לנגיף הקורונה. והמילה אקונומיקה הדהדה וחזרה על עצמה כמה פעמים. שאלתי איך וכיצד ניתן לשתות אקונומיקה שהרי היא בעצמה רעל וכל מי ששותה עלול למות, אז ייתכן שחומר רעיל יהווה תרופה. שוב המילה אקונומיקה חזרה על עצמה והפעם בתוספת המילהכלור“. ואז שוב תהיתי כלור? היא חומצה מסוכנת ששורפת ריריות ורקמה אנושית אז שוב עסקינן ברעל. רק אממה, הבנתי בחלום שיש לפרק במעבדה את האקונומיקה לרכיבים באופן כזה שמחד יש לנטרל את הרעילות לגוף האדם ומצד שני שיהיה תוקפני קלפי הנגיף. בחלום המסר היה מאד ברור, שבתנאי מעבדה ניתן יהיה להגיע לתוצאות המושלמות הללו שיהוו מענה ראוי לנגיף ומצד שני יהיו ראויים לגף האדם על ידי פירוק התרכובת הכימית. כמו גם, הבנתי שזהו מסר משמיים ונתבקשתי להפיץ זאת ברבים על מנת שמדענם וביוכימיים יעשו עם זה את הפעולות הנדרשות. במקביל גם פניתי לדרגים בכירים מאד במשרד הבריאות.

דעו לכם, כשם שאספרטיים למשל מכיל נפט והוא מהווה ממתיק מלאכותי, לא נאמר שאנחנו שותים ואוכלים נפט פארסה אלא נפט שעבר עיבוד כימי.

בואו. רב תעשיית המזון על כל כצוותיה מכילה רעלים שמזיקים בצורה ישירה לגוף, למוח ולשאר האיברים ואשר מכילה חומרים כימיים מסוכנים ביותר ואתם מחרישים. אלה מה, החומרים עוברים סוג של עיבוד במעבדה וכך החומר כביכול פחות מסוכן. נראה לכם הגיוני, שאומר לשתות אקונומיקה? בואו. תפעילו קצת COMMON SENCE בריא. ושוב, תנו כבוד גם לאינטליגנציה שלכם!

אתמול בלילה אחרי שנרגענו מכל הטירוף שהיה, קראתי קצת את התגובות ולומר לכם את האמת, עשיתם לי סטנד אפ קומדי ובחינם. נשפכתי מצחוק שעות, הלכתי לשיון שמחה ומחויכת. תשמעו, אתם אלופים בכתיבת טקסטים מצחיקים והרצתם דאחקות מאד יצירתיות ודמיוניות להפליא. גיליתם בקיאות רבה בתחום. הייתי מבסוטית מזה שהצלחתי להעלות חיוך על פניכם. פלא היה בעיני שמחשבתסנוטרם פנו אלינו לפרסומת לאקונומיקה ועוד לפני פסח. חחח.

עכשיו ברצינות, מילה לסיום ובזה אחתום את דבריי. איני מכירה אתכם וסביר להניח שרק חלקכם מכירים אותי בצורה כזו או אחרת, ואני בהחלט מכבדת אתכם למרות כל ההשמצות ויש לי מילה לומר לכם מלב אל לב; כברסלבית חוזרת בתשובה אני אומרת במאת האחוזים ללא סייג כחל וסרג, שהכל בהשגחה פרטית ומדויקת 24/7, ואין ייסורים ללא עוון.

מד"א נערך לקורונה צילום מד"א
מד”א נערך לקורונה צילום מד”א

הפעם קבלנו ביזיונות ברמה כלל ארצית (ואולי אף עולמית כי הדברים הגיעו גם לסוכנות רויטר), שהם שווים כשפיכות דמים ממש, ואין לי ספק שזה היה כפרת עוונות, ולכן אומרת קבל עם ועדה: תודה רבה לקדוש ברוך הוא שזיכה אותי לקבל את הביזיונות שהם גם ייסורים גדולים מאד לנפש, ולקבל אותם באהבה ובאמונה שהם וודאי ממתקים דינים. זהו שיעור מא/עלף לחיים ועל כך הכרת הטוב והתודה לבורא העולם ולשלחיו הטובים, בעלי יעקב היקר והחשוב והכתב תומר קרן מרמת גן וגבעתיים ניוז שהוא איש לעילא. למדתי ולמדתי המון! ואני שמחה בזה כמוצאת שלל רב. כי שיעור לחיים כמו זה לא יכולתי לקבל ולעבור בשום דרך צורה ומקום  אחר. תודה לבורא יתברך שגם נתן לי את הכלים הרוחניים, המנטליים והנפשיים לקבל את הביזיונות.

מדברי רבי נתן, תלמידו המובהק של רבי נחמן שאמר: “אם היו נותנים כולם שבח והודיה תמיד להיתברך בין על הטוב ובין על הרע בוודאי היו מתבטלים כל הצרות וכל הגלויות לגמרי, וכבר הייתה הגאולה השלימה“. פשוט מאדפה טמון כל הסוד לכל הבעיות והמשברים שעוברים על האדם בעולם הזה. האדם צריך אך ורק לתת שבח והודיה והכל יפתח.

ולאתר בני דודים, בואו נראה אתכם עכשיו גברים ומלאי תעוזה וגם את דעתי מפרמים ונותנים במה, אותה במה לדברים האמתיים שנעשו מאחורי הקלעים. בואו נראה אם יש בכם גם טיפת אמת שמקבלת קרדיט לתת לקוראים את הכבוד הראוי בכך שיראו את הצד השני של המטבע. בואו ותתנו כבוד לתקשורת בכך שתפיצו ותפרסמו גם את דבריי. נראה אתכם מספיק גברים. או שלא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. שלום לך אישה יקרה
    אני תמיד קוראת ומאזינה ברדיו לאבא ואימא בני דודים, התכנים מצחיקים והתגופות פי שתיים, אף פעם לא עניין אותי מי כתב מה, שמות האנשים אינם רלוונטי כמו שלא מעניין אותי שמו של מספר הבדיחה, כשהיא מצחיקה אז היא עושה את האפקט שלה, מי כתב אותה לא מעניין. באימא ואבא בני דודיםדואגים למחוק את שמו המקורי של כותב הפוסט/המאמר, וואלה לא יודעת אייך הפעם לא דאגו לכך, את נשמעת אישה קלילה, אינטלגנטית ובעלת חוש הומור, הגדלת לעשות שנהנית מהתגובות, יאלה קחי את זה בסבבה, הצחקת אנשים וכך גם חברייך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות