יום שישי , אפריל 19 2024

תושב רמת גן ביקש מים מקשיש וגנב ממנו מאות שקלים

על פי החשד, הסיח החשוד את תשומת ליבו של הקשיש, ביקש ממנו מים ובזמן שהקשיש הלך למזוג כוס מים גנב החשוד 800 שקלים מתוך דירת הקשיש. הוא נעצר ונכלא

עצור. צילום: PIXABAY
עצור. צילום: PIXABAY

תושב רמת גן בן 60 התדפק על דלת ביתו של קשיש בן 85 וביקש ממנו נדבה. הקשיש, בטוב ליבו, נתן לו 100 שקל. בשלב הזה, כך על פי החשד, הסיח החשוד את תשומת ליבו של הקשיש, ביקש ממנו מים ובזמן שהקשיש הלך למזוג כוס מים גנב החשוד 800 שקלים מתוך דירת הקשיש.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


החשוד הובא לתחנת המשטרה שם נחקר ונכלא.

כשהובא לדיון בבית משפט השלום בתל אביב נחשפו פרטים נוספים על העוקץ של הקשיש טוב הלב ובעיקר על החשוד, בעל עבר עשיר של גניבות עם מאסר על תנאי.

החשוד סיפר לשופט עמית דניאל בארי: “המצב שלנו קשה בבית ולכן קיבצתי נדבות. יש לי ארבעה נכדים ושלושה ילדים. עברתי צנתור לא מזמן, אני לא רוצה לחזור לדברים האלה. אני רוצה לחזור לבית ושהכל יהיה בסדר”.

למרות בקשת ההגנה לשחרר את החשוד ולתת לבתו לפקח עליו, בית המשפט החליט להאריך את מעצרו.

ממשטרת ישראל נמסר כי יש לנקוט משנה זהירות במפגש עם אנשים זרים ובתוך כך גם כאשר מדובר בשיחות טלפון או ברשת; וזאת בבחינת “כבדהו וחשדהו”. בכל מקרה של חשד יש לחייג מיד למוקד 100 של משטרת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות