יום שלישי , אפריל 16 2024

“ככה ייעשה לאיש שכרמל חפץ ביקרו”

יו"ר ועדת ביקורת בעיריית רמת גן, אביהוא בן משה: "הסיבה ששמו של סגן ראש העירייה מנחם דוד מופיע על פלאייר של אירוע ואף אחד לא מעיר לו על כך היא בגלל שהוא בלע את הצפרדע של הסבבוס"

מנחם דוד
מנחם דוד. צילום רג ניוז

הנוהל החדש שהוציאה לבנת נזרי – עליו דיווחנו אתמול – הפך לשיחת היום בעירייה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


על פי הנוהל, בכל פרסום עירוני יעשה שימוש בסמל העירייה בלבד וללא ציון שם האגף המפרסם. “אין להשתמש בלוגו המכיל את שם האגף בכל צורה שהיא”, נכתב במסמך שיצא לכל מנהלי האגפים בעירייה.

על רקע הנוהל הזה יש מי שהרים אתמול גבה כשראה את השם של סגן ראש עיריית רמת גן, מנחם דוד, מתנוסס בגאון על פלאייר לאירוע הפרשת חלה עם עדן הראל שיתקיים ב-19.1 ברחוב סאלק ברמת גן.

פלאייר מנחם דוד

יו”ר ועדת הביקורת של העירייה, אביהוא בן משה, אומר כי “על פניו זה נראה בסדר. דוברת העירייה כיוונה לפרסום עירוני וזה לכאורה אינו פרסום עירוני. אלא שלרוב האירועים האלה ממומנים בחלקם על ידי העירייה, אז יש פה סוג של עקיצה מצד מנחם שלא ממש מתרשם מהנוהל החדש”.

איך אתה מסביר את זה שהוא לא מתרשם והאם הוא ישלם על כך מחיר?

“מנחם מקבל דיל אחר משאר חברי הקואליציה כי הוא שומר לכרמל על הגחלת בקרב הציבור הדתי, שהוא עדיין מאמין שהוא מייצג. במלים אחרות מנחם אומר לכרמל: אני בלעתי את הצפרדע של הסבבוס – אתה תבלע את הפלאייר עם השם שלי. אז לשאלתך הוא לא ישלם את המחיר על הפלאייר הזה כי ככה יעשה לאיש שכרמל חפץ ביקרו”.

עו”ד זוהר ישרים, שעבד עם מנחם עד שפרש מהקואליציה, אומר כי “לדעתי מנחם לא מודע להוראה החדשה של גברת ניזרי וגם אם היה מודע להנחיה הזו הוא ימשיך כפי שהוא נוהג כל השנים עם ציון שמו”.

יש פה התנגחות או עקיצה?

“אני לא חושב”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות