יום חמישי , דצמבר 3 2020
ראשי / בדיקת פתע: מוקד השירות העירוני בעיריית רמת גן

בדיקת פתע: מוקד השירות העירוני בעיריית רמת גן

מדור ״בדיקת פתע״ הרים טלפון למוקד השירות בעיריית רמת גן. כתבתנו לי קרן, חכתה על הקו אך לא יותר מידיי, וקבלה שירות אדיב ומקצועי

עיריית רמת גן
עיריית רמת גן

כתבת המדור ״בדיקת פתע״ ברמת גן גבעתיים ניוז, לי קרן, הרימה טלפון לעיריית רמת גן ובדקה כמה זמן לוקח להם לענות ואיך מטפלים בפניות הציבור.

לי, קבלה דו״ח בעת שחנתה בכחול לבן באחד הרחובות בעיר. לפיכך התקשרה למוקד כדי לברר כיצד ניתן להסדיר את התשלום.

עדן הנציגה ענתה לה לאחר חמש דקות, והעבירה אותה מיד למוקד המטפל בחניה. היא המתינה עוד כמה דקות מלווה במוזיקת מעליות (הגיע הזמן לרענן אנחנו ב-2020).

במוקד החניה ענה ללי נציג בשם גונן. הוא היה אדיב ביותר ולקח את פרטיה ואת מספר הטלפון למקרה שהשיחה תתנתק. בנוגע לדו״ח הפנה אותה לשלם את הדו״ח באתר האינטרנט והסביר לה בסבלנות כיצד עליה לבצע זאת.

כאשר ציינה כי נסתה כבר לשלם באתר אך לא הצליחה הוא לא התבלבל וגם לא איבד את הסבלנות. שאל אותה למספר הדו״ח וניסה לעזור לה להזין את הפרטים למערכת. בנוסף שאל אותה היכן היא נתקלת בבעיה.

לסיכום: לי חכתה למענה כחמש דקות. בנוסף חכתה עוד חמש דקות בהעברה לנציג אחר והשיחה עם הנציג ארכה כעוד שתי דקות. לא נורא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

דנה וולונבסקי

חברת סיעה נגד ראש עיריית ר"ג: "המינהל בעיר אינו תקין"