יום רביעי , אפריל 17 2024

רמת גן בעליה

למעלה מ-600 עולים חדשים מכ-20 מדינות שונות השתקעו ברמת-גן במהלך 2017 היום פגש ראש העיר בלשכתו את איבון וליאופלד קיווי, שני גמלאים שעזבו את אמסטרדם ועלו לישראל

רמת גן בעליה
רמת גן בעליה

607 עולים ועולות חדשים קבעו את משכנם בתחומי העיר רמת-גן במהלך שנת 2017 שנסתיימה זה כבר. גילם הממוצע של העולים הינו 35, רובם נשואים, כאשר הנשים מהוות אחוז גבוה במעט מהגברים. מרבית העולים (148) הגיעו לישראל מרוסיה. אחריהם בסדר יורד: אוקראינה (54), ארה”ב (40) וצרפת (19), והיתר ממדינות שונות (בסך הכול הגיעו לרמת-גן עולים מכ-20 ארצות). 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


היום (ב’, 29.1) התארחו בלשכתו של ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, בני הזוג איבון וליאופלד קיווי, בני 65 ו-73, שעלו באחרונה לארץ מהולנד. איבון סיפרה לראש העיר שבחרו לעלות בעקבות בתם, המתגוררת בארץ עם ילדיה, ואולם לדבריה הרעיון להשתקע יום אחד בארץ ניטע בה כבר בנעוריה, אז הגיעה כמתנדבת לעבוד בקיבוץ מגידו. ליאופלד סיפר כי עד ליציאתם לגמלאות ניהלו בני הזוג במשותף חנות רהיטים באמסטרדם, וציין לטובה את החום האנושי ואת המגע הישיר, העומד בניגוד למה שתיאר כ”קרירות אירופית”.

ראש העיר סיפר בתגובה על חווית העלייה שלו, עת הגיע כנער לישראל מרומניה, ובירך את בני הזוג על החלטתם לעלות מטעמי ציונות ואהבת הארץ. “ישראל היא לא פחות מנס בעבור העם היהודי, ומחמם את הלב לשמוע על סיפורים כמו שלכם”, סיכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור. אלכסנדרה גונדרסון | צילום: באדיבות משטרת ישראל

המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתור בת 38 מרמת גן

תפריט נגישות