יום חמישי , מרץ 28 2024
חוות דגים, גבעתיים
איכות-טריות-אהבה משנת 2002

החנות “חוות הדגים” שמחה להזמין אתכם למסע שכולו אהבה. אהבה לאוכל, אהבה לדגים אך בעיקר- אהבה לאנשים.

חוות הדגים” ממוקמת בשכונת כורזין, גבעתיים ומשתרעת על פני כ-120 מ”ר. החנות הינה ממשיכת הדרך של חנות הדגים הפופולארית והוותיקה שנפתחה לפני כ-20 שנה בכפר אז”ר על ידי נחום נודלמן.

לפני כ-3 שנים החנות נאלצה להעתיק את מקומה משם עקב עסקת נדל”ן ובכך למעשה נולד הביקוש מתושבי האזור לשני סניפים חדשים : בכורזין- גבעתיים ובגבעת שמואל.

החנות שבשכונת כורזין בניהולו של נחום נודלמן מציעה שפע רב של דגים שנבחרו בקפידה עם מומחיות של שנים רבות בענף, עם תחלופה גבוהה מאד כך שהם גם טריים מאד ומעולים ומיני מטעמים מעולים אחרים שבאים עם הדגים . והטעם? משהו אחר מכל מה שטעמתם עד כה!

ממשפחת המעושנים ישנם סלמון מעושן, טונה, מקרל, מגוון רחב של הרינגים (עם בצל/כבוש),  רוסטביף, ועוד.

במשפחת הקפואים גם נמצא שפע רב כסלמון, טונה אדומה, טונה לבנה, ברבוניות, בקלה, קוד לטיגון, סול הולנדי, הליבוט, פילה ואמנון  לצד משפחת הטריים הענפה שנמצא בתוכה את הדניס, לברק, מוסר ים, לוקוס לבן, בר-ים, אינטיאס המא’צי, פלמידה לבנה, קוד טרי, טונה אדומה, סלמון נורווגי, בס, ברמונדי ישראלי, בורי, מושט, פורל מנחל הדן, נסיכה טריה, ברבוניות, סרדינים וכל דבר אחר שתחפצו בו ולא קיים במלאי…

הדגים נבחרים בקפידה עם מומחיות של שנים רבות והתחלופה גבוהה מאוד כך שהם טריים ומעולים. והטעם? משהו אחר!

משפחת “חוות הדגים” מורכבת מאנשי מקצוע ותיקים, מקצוענים ואכפתיים שדואגים להשלים את חוויית האיכות עם דגים נקיים, חתוכים בדיוק ידי אומן, ועם המון אהבה. צוות החנות אדיב מאד ושירותי מאד כלפי הלקוחות. הצוות טוחן ומפלט עבורכם את הדגים עפ”י דרישתכם ואף חותכים דגים נאים לסשימי, סביצ’ה, קרפצ’ו וכל מה שתחפצו לאכול בביתכם, אפילו ללא צורך בשטיפה. כל שתצטרכו לעשות בעת שתגיעו הביתה זה רק לערבב ולתבלן איך שאתם אוהבים ולאכול ואם אתם כאלו שלא יודעים ממש איך לטפל בדגים, הצוות ישמח להעניק לכם טיפים ומתכונים במקום .

בית העסק פתוח בימי ב’- ד’  בין השעות 08:00 – 19:00

בימי ה’ בין השעות 08:00 – 20:00

בימי ו’ בין השעות 07:00 – 15:00

כתובת: כורזין 5, גבעתיים. לניווט לחצו כאן 

טלפון למשלוחים: 03-53550645 

*ניתן לקבל את הדגים הטריים עם שליח עד הבית בימים א’-ה’ באזורים: גבעתיים, רמת גן, בקעת אונו והסביבה .

*יש לתאם מראש את המשלוח לפחות יום קודם עד לשעה 18:00.

בקרו בעמוד הפייסבוק- לחצו כאן 

לאתר האינטרנט של חוות דגים – לחצו כאן  

תפריט נגישות