יום חמישי , אפריל 18 2024

האימונים האישיים הכי מומלצים ברמת גן לשנת 2024

אז החלטתם להתחיל לעשות ספורט או להוריד כמה קילו, יש כאלה שיצאו להליכות בשכונה אחרים יירשמו למכון כושר ויש את אלה שיבחרו את הטוב ביותר, לקחת מאמן אישי, כזה שעובד אחד על אחד בתוכנית בריאות אישית. מצאנו את המאמנים האישיים הכי מומלצים ברמת גן

מכון כושר או מאמן אישי? – אז תלוי את מי שואלים, אם מחפשים להיות בכושר ולעשות ספורט אז מכון כושר בהחלט אופציה טובה. אם רוצים לבנות תוכנית ולעמוד ביעדים שקבענו לעצמינו. מאמן אישי, זה הפתרון. אימונים אישיים, כבר הפכו מזמן לנחלת הכלל. אם זה בפארקים או מתחת לבית. מצאנו את האימונים האישיים הכי מומלצים ברמת גן

EMS CLUB – אימונים אישיים ברמת גן    

EMS CLUB         

העתיד של אימוני הכושר הגופני הגיע לרמת גן! איפה??? היישר לסטודיו לאימונים אישיים ברמת גן, שיטת אימון EMS פותחה לראשונה בנאס”א עבור האסטרונאוטים השוהים בחלל. האימון מתאים לכולם! גם למי שאין לו זמן וגם למי שסובל מכאבים. מתאמנים רק 20 דקות בשבוע.

“אני מאוהבת בשיטה זו”, כך אומרת  הזכיינית המקסימה והחטובה, קארין מסיקה (31) המשמשת כפרזנטורית ומתאמנת בשיטה זו כבר מספר שנים.  “הספורט מהווה חלק בלתי נפרד מחיי הבוגרים, ששנים ניסיתי אינספור דיאטות, בכדי להפחית  במשקלה וזוהי השיטה שעזרה לי לנצח את המשקל העודף! בפעם הראשונה שהתאמנתי, בסוף האימון רעדו לי הרגלים, אבל התמדתי והתאהבתי!”.

שיטת EMS CLUBבסטודיו לאימונים אישים ברמת גן, מותאמת אישית לכל אחד ואחת וגם מתקיימת כאימון אישי. השיטה נחשבת אחד מסיפורי ההצלחה בתחום הכושר הגופני. אין מדובר רק בהפחתת משקל, אלא בהצרת היקפים משמעותית. השיטה מקלה על אנשים שסובלים מכאבים בחלקים שונים בגוף,  כמו פריצות ובלט דיסק.

איך זה עובד בדיוק?

“הטכניקה בה אנו משתמשים בסטודיו לאימונים אישיים ברמת גן, היא באמצעות פולסים לגירוי השריר. המכשיר אליו מחברים את המתאמן, מכווץ את כל השרירים יחד ולכן זה אימון עוצמתי יותר”.

מה ההבדל בין EMS CLUB , לבין מכון כושר?

“אצלנו, בסטודיו לאימונים אישים ברמת גן, מתאמנים אחד על אחד. כל השרירים עובדים, האימון יותר עוצמתי. המתאמנים מסיימים אחרי עשרים דקות כשהם נטפי זיעה ולכן יש לנו כאן גם מקלחות…”.

“המטבוליזם מדמה אירובי ומעניק ‘בוסט’ לירידה במשקל ומעלים גם צלוליט- למי שיש. התוצאות לאימונים ניכרות אחרי כחודש וגם הפחתה במשקל רואים כבר, אחרי חודש חודשים – בתנאי ששומרים גם על תזונה נכונה”.

EMS CLUB

מה היתרונות בשיטת EMS CLUB?

“הזמן שמקדישים קצר יותר, אין תור! בהשוואה לאימון משקולות, מדובר בגירוי חשמלי של השריר בלבד. לכן אימון כזה הינו ‘עדין’, עובדה המפחיתה לאפס היתכנות של פציעות ספורט וגם פוטרת מהחשש, לסובלים מבעיות כאבי גב וכדומה”.

הסטודיו שלנו גם נגיש מבחינת תחבורתית , אנו קרובים לאזור הבורסה, קניון ר”ג וכמובן אין למתאמנים בעיית חנייה  משום שיש לנו חנייה צמודה מאחורי הבניין”.

לפרטים:

EMS CLUB  – סטודיו לאימונים אישיים ברמת גן 

כתובת: אבא הלל 37 רמת גן

שעות פעילות: 7.30-21.00

טלפון: 03-5228859


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 

לאון וקסלר מאמן כושר אישי

אימונים אישיים ברמת גן

עם סיום השירות בצהל כמאמן כושר אישי החל וקסלר, לעסוק כמאמן אישי ברמת גן ולעבוד עם נוער מגיל 15 ולאמן למבחני כושר ספציפיים לקבלה ליחידות מיוחדות במשטרה ולמבוגרים המעוניינים לשפר את התנועה, היציבה ושיווי המשקל, ולאלה שעברו אירוע או שנמצאים בתהליך ירידה במשקל ומעוניינים לעבוד עם מאמן אישי ברמת גן. הניסיון הרב ובשילוב מחקרים אקדמיים עדכניים והתאמה לצרכי הלקוחות הם המייצרים הצלחה באימוני כושר אישי.

 

אבי ישראלי מאמן כושר ובריאות

אימונים אישיים ברמת גן

מעוניינים לעשות שינוי באורח החיים שלכם ולשפר את בריאותכם, אבל לא יודעים איך ומהיכן להתחיל. אבי ישראלי מאמן כושר אישי מרמת גן, מלווה את לקוחותיו מהייעוץ הראשון ועד להשגת המטרות ולכל אורך שלבי ההתקדמות, אבי ישראלי מאמן אישי מרמת גן,  מעניק  את כל הכלים המקצועיים שיקדמו אתכם להיות בכושר וישפרו את בריאותכם ויעזור לכם לממש את מלוא הפוטנציאל שלכם באימונים יעילים ומהנים עם תוצאות.

ב”כושר ישראלי”, אבי ישראלי מאמן אישי מרמת גן, מעניק שירות המקיף את צרכי הלקוח, בריאות, חיזוק ויציבה. אבי ישראלי מאמן אישי מרמת גן, מאבחן, מייעץ, מאמן ומלווה ליווי מקצועי לכל אורך התהליך להשגת כושר ושמירה על התוצאות.

 

אולגה רוזוב מאמנת כושר אישית ברמת גן

אימונים אישיים ברמת גן

במקצועה אולגה, מורה לחינוך גופני ומאמנת אישית מרמת גן. בעלת 17 שנות ניסיון. אולגה מאמנת אישית מרמת גן, מלמדת בשיעורים פרטיים בהתאמה אישית תוך התייחסות למצב הגופני והנפשי של המתעמלים והמתאמנים ובונה תכנית אינדיווידואלית עם הצבת מטרות ושאיפה למצות את המרב בשעורים ולהגיע להישגים החשובה לשמירה על הבריאות ללא מאמץ או סבל, עם הידע המקצועי התוצאות מורגשות כבר מהשעורים הראשונים.

אימון כושר אישי ברמת גן עם אולגה מיועד לאנשים הסובלים מכאבי גב, צוואר ונוקשות במפרקים. לאנשים עם מוגבלויות וקשיי תנועה המעוניינים להשיב לעצמם את הנעורים, היציבה וכושר גופני המבטיח יכולת פיזית ברמה גובהה יותר.

 

stronger  – ערן שני מאמן כושר אישי ברמת גן

אימונים אישיים ברמת גן

המטרה של ערן שני, מאמן אישי ברמת גן, לשפר את הכושר של לקוחותיו, להיות חזקים יותר, בריאים יותר, גמישים יותר וככל שתרגישו טוב עם הגוף שלכם ותהיו מרוצים, הבריאות הנפשית ומצב הרוח ישתפר, תרגישו הכי טוב שאפשר כשרמת הכושר שלכם תעלה ותעלה ובהדרגה. ערן יעניק לכם כלים ומיומנויות לחיזוק הגוף והנפש. ערן שני, מאמן אישי בעל 10 שנות ניסיון בעולם הספורט בפיתוח ועיצוב הגוף, האימונים מיועדים לנוער לנשים ולגברים בכל גיל. הכי חשוב, בשיעורים הרבה אנרגיה, השעורים מלווים במוזיקה קצבית בהנאה רבה והשירות מקצועי ואדיב. אל תדחו את אימון הכושר האישי אולי כאן מתחיל הפתרון עבורכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן. אילוסטרציה canva

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן לשנת 2024

תפריט נגישות