יום שלישי , אפריל 16 2024

הפיצות הטובות ביותר ברמת גן לשנת 2024

הפיצות הטובות ביותר בר״ג והסביבה - מדריך מומלצים

תקף אתכם הרעב ובמקרה אתם גם רמת גנים.. אויש כמה נוח זה היה אם רק היה לכם כיוון לפיצריה טובה! במיוחד עבורכם עברנו לחור הבא בחגורה, שינסנו מותניים, הפשלנו שרוולים והלכנו לגלות מי הן הפיצריות הכי שוות ברמת גן

פיצה רומא – פיצריות מומלצות ברמת גן


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הפיצרייה מביאה לתושבי רמת גן טעימה קטנה של איטליה, וזאת בזכות המתכונים הייחודיים של הפיצות של הרשת. פיצה רומא מכינה בצקים במתכון ייחודי, שפותח על-ידה. סוד הקסם של הבצק הזה נעוץ בין היתר בקמח האיטלקי המיוחד, שמיובא ישירות מאיטליה.
הבצק המשובח מגיע עם רוטב עגבניות במתכון בלעדי, וכך נוצר הטעם המיוחד של פיצה רומא. המתכונים של הבצק והרוטב שמורים בסוד ברשת, ולכן לא ניתן לטעום פיצה כזו באף מקום אחר. כמו כן, בפיצרייה עושים שימוש אך ורק בחומרים הטריים והמשובחים ביותר בשוק!
מעבר לפיצות, כאן תוכלו להתענג על שלל מאפים, דוגמת קלצונה ופוקצ’ות, סלטים וכמובן, פסטות איכותיות ומיוחדות. התפריט המשובח מהווה קפיצה קטנה לאיטליה, מבלי להתרחק מהשכונה.

הפיצריות הטובות ביותר ברמת גן
הפיצריות הטובות ביותר ברמת גן

כתובת: דוד בן גוריון 112, רמת גן
טלפון: 03-6725577

 

פיצה ניו יורק

פיצה בגבעתיים

בפיצרייה המיתולוגית של רמת גן – פיצה ניו יורק הנקראת גם בפי תושבי השכונה איציק פיצה תוכלו למצוא תפריט עשיר של פיצות, ארוחות עסקיות ומבצעים. מה שכלכך נהדר במקום הוא שאתם יכולים לבחור את הפיצה בגודל שמתאים לכם עם בצק עבה או דק ועליו התוספות שאתם הכי אוהבים.

בנוסף לפיצות הטעימות שיוצאות מהתנור בקצב של מסיבה תוכלו גם למצוא מגוון מנות אחרות שימלאו לכן את הבטן בכל טוב. בין אם זה פסטה עם רוטב עגבניות או פסטה עם עשבי תיבול, שמן זית, יין לבן ושמנת, מפיצה ניו יורק אף אחד לא יוצא רעב.

כתובת: עוזיאל 69, רמת גן
טלפון: 03-6768821

 

פיצה דומינוס

אחת הפיצות המוכרות והאהובות ביותר שמסתובבת בישראל כבר זמן רב היא פיצה דומינוס האגדית. מעבר לעובדה שפיצה דומינוס הוותיקה מציעה שלל פיצות מעוררות תאבון שמתאימות לכל מצב, הרשת מאפשרת עוד מספר הפתעות נחמדות כמו פיצה מחיטה מלאה ואפילו פיצה טבעונית אבל חכו, יש עוד!

אם אתם מחפשים דרך מגניבה להעביר את אחה”צ עם הילדים תשמחו לשמוע שפיצה דומינוס מאפשרת לכם לקחת את ילדכם לפעילות “סדנת שף צעיר” בה לומדים הילדים כיצד להכין פיצה החל מרידוד הבצק ועד לבחירת והוספת התוספות. פיצה דומינוס בהחלט מתעלה על עצמה ומביאה ערך נוסף ומהנה לשולחן הסעודה!

הפיצריות הכי טעימות בעיר רמת גן
הפיצריות הכי טעימות בעיר רמת גן

כתובת: ז’בוטינסקי 87, רמת גן
טלפון: 1-700-70-70-70

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן. אילוסטרציה canva

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן לשנת 2024

תפריט נגישות