יום שלישי , אפריל 16 2024

חנויות האלכוהול והטבק המומלצות בגבעתיים לשנת 2024

"אלכוהול יישמח לבב אנוש" אין אירוע שמח בלי קצת אלכוהול, לכן מצאנו לכם את החנויות הטובות לאלכוהול בגבעתיים.

משקאות אלכוהוליים

אלכוהול טוב עושה אירוע לטוב ואלכוהול מזוייף יכול להפיל אירוע. כדי שאתם תוכלו לעשות את האירוע המושלם או סתם ישיבה עם חברים ואלכוהול איכותי, ואם אתם חובבי אלכוהול שמבדילים בין האיכויות השונות של המשקאות, הלכנו ומצאנו לכם את חנויות האלכוהול הטובות בגבעתיים.

פופה טבקו

פופה טבקו
פופה טבקו

בפופה טבקו חנות האלכוהול ומוצרי העישון, ניתן להתבלבל משמה שניתן למצוא בה רק מוצרי עידון איכותיים. אך יש בה  כל סוגי האלכוהול מהמותגים היוקרתיים במחירים נמוכים ובמבחר גדול . בנוסף, תוכלו למצוא במקום גם את כל סוגי מוצרי העישון – החל מטבק, קופסאות סיגריות, נרגילות, טבק, גחלים ועוד.

אז למי מחפש אלכוהול לאירועים או אלכוהול לחתונה, צריך פשוט להגיע לחנות האלכוהול ברמת גן וליהנות ממבחר גדול איכותי שמגיע מיבואנים רשמים לישראל.

בקרוב תשיק החנות גם אפליקציה ייחודית התאפשר לצרכן למצוא את המוצרים שהוא רוצה במינימום זמן ובמינימום טרחה. כך תוכלו לארגן ישיבה שלמה מסלון ביתכם, כשכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור שישיית בירות, בקבוק יין, בקבוק וודקה, טבק לגלגול עם ריזלות ופילטרים וכמובן הרבה חטיפים. החנות תכין לכם את ההזמנה, שתחכה לאיסוף, ואתם תוכלו להמשיך ביום שלכם לקראת ארגון של עוד ערב מהסרטים.

שעות פעילות:
א-ה’: 23:00-08:00
ו’: 07:30 עד חצי שעה לפני כניסת שבת

כתובת: נגבה 55, רמת גן
לחצו כאן להודעה בוואצאפ
טלפון חנות: 077-5507340

יין בעיר

יין

רשת חנויות לממכר משקאות אלכוהוליים, יין, מקררי יין, כלים, אביזרים וטבק הפרושה ברחבי הארץ מקריית שמונה ועד אילת (נכון להיום 50 סניפים). הרשת מציעה ללקוחותיה מגוון ענקי של יינות ישראליים לצד יינות יבוא איכותיים מכל אזורי היין הנחשבים בעולם. בנוסף, הרשת מציעה מגוון גדול של משקאות ומוצרים ממותגי האלכוהול והטבק המובילים בעולם, לצד מותגי אלכוהול ייחודיים לרשת. הודות לכח הקניה הגדול של רשת בסדר גודל ארצי, והיותה של “יין בעיר” יבואנית עצמאית בעלת חנויות משלה, תוכלו למצוא בחנויות הרשת את המשקאות והיינות במחירים אטרקטיביים וייחודיים. בגבעתיים ישנם שני סניפים של הרשת.

כתובת: כצנלסון 37, גבעתיים                     

דרך היין

חנות יין בגבעתיים

דרך היין מציעה ללקוחותיה מבחר מקיף של יינות איכותיים מהארץ ומהעולם, המאוחסנים ונשמרים בתנאים אופטימלים ומתקדמים. מאזורי הגידול הטובים והמפורסמים בעולם כגון בורדו, בורגון, פריורט, ריוחה, טוסקנה, פיאמונטה, מונדובה וכו’. בחנויות ובמרתפים נערכים אירועי קונספט מיוחדים, הרצאות וטעימות יין ואלכוהול, וכן השקות של יינות מיוחדים.
בחנויות עומד לרשותכם צוות מקצועי ומיומן, דובר אנגלית, בעל ידע וניסיון רב בתחום. בשנת 2000 הפכה דרך היין מחנות לרשת, וכיום עומדים לרשותה עשרה סניפים המתמחים בעולם היין. בסניף בגבעתיים קיים גם מרתף יין ייחודי בו נשמרים יינות מהרמה הגבוהה ביותר.

כתובת:                                         
וייצמן 26, גבעתיים

רוקח משקאות

קוקטיילים אלכוהוליים

חנות אלכוהול שמתמחה להשיג את כל הבקבוקים המיוחדים מכל סוגי האלכוהול. אם אתם מזמינים חברים ורוצים להרשים את החברים עם בקבוק של משקה חריף מיוחד זה המקום בשבילכם. כאן יעזרו לכם באדיבות ובמקצועיות להשיג את המשקה שהכי יתאים לאירוע שלכם.

כתובת:                                           
כצנלסון 143, גבעתיים

Beer & Beyond

בירות

מנוהלת על ידי שחר הרץ, מהמומחים המובילים בארץ לבירה. מאגדת את כל עולם הבירה תחת קורת גג אחת. מעבר למכירה של בירות (מעל 300 סוגים!), כל הציוד וחומרי גלם הדרושים להכנת בירה ומגוון אדיר של כוסות בירה ושאר אביזרים נלווים, פועלת Beer & Beyond גם לקידום תרבות הבירה בישראל ע”י מתן פתרונות מקצועיים, שיווקיים ופרקטיים בתחום הבירה ליצרנים, יבואנים, מסעדנים, ברמנים, צרכנים, חובבים ואספנים.

כתובת:                                                 
יגאל אלון 159, תל אביב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן. אילוסטרציה canva

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן לשנת 2024

תפריט נגישות