יום שני , ספטמבר 20 2021

כמה עולה קישורים חיצונים

אנחנו יודעים כי השלב הבא הוא לשאול כמה עולה קישורים חיצוניים. מדובר בפעולה אנושית ולגיטימית לחלוטין. אף אחד לא רוצה לצאת למסע יח"צני שיוביל את אתר האינטרנט שלו קדימה בלי להבין מה המשמעות הכלכלית של המהלך. בתוך כל זה, היינו רוצים לדבר על כמה נושאים נוספים שחשוב לזכור אותם כאשר אנחנו מדברים על המחיר של העבודה. על כך ועוד, במאמר הבא

צילום: freepik

מדובר על תהליך מורכב יותר ממה שנדמה לכם


הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו


אנחנו, בתור אנשי מקצוע, רואים לא פעם לקוחות שמגיעים מתוך חוסר ידע וחושבים כי כל העבודה היא בסך הכל לשים כמה קישורים לקידום באופן טכני, מה שלוקח כמה דקות ספורות. כאשר הם שואלים כמה עולה קישורים חיצוניים הם חושבים כי מדובר על עבודה הנעשית תמורת כמה שקלים וזה הכל.

אבל חשוב לנו להסביר כי מדובר על מהלך רחב בהרבה, כזה ששווה לכם להשקיע בו את המשאבים שלכם, על מנת שהעבודה תבוצע על הצד הטוב ביותר ותביא לכם בסופו של יום את התוצאה לה קיוויתם, כלומר- עוד לקוחות שיגיעו לאתר האינטרנט שלכם.

לכן, לא נכון לשאול כמה עולה קישורים חיצוניים. השאלה הנכונה היא כמה עולה כל התהליך כולו?  כמובן שעל כך אנחנו לא יכולים לענות במספרים שכן אנחנו לא מכירים אתכם, את הצרכים שלכם ולא יכולים להגיד לאורך כמה זמן צריך להימשך הקמפיים ועד כמה ממוקד הוא צריך להיות. אבל אנחנו בהחלט יכולים להסביר מה כולל תהליך של יצירת קישורים חיצוניים.

שלבי העבודה

יצירה של קישורים חיצוניים היא עבודה מורכבת שכן אנחנו צריכים לחשוב על כל האופנים בהם אנחנו יכולים להוביל לקוחות חדשים אל בית העסק שלך. כלומר, לעיתים מדובר על בחינה של מוצר, מוצר ויצירת קישורים שלו מדפים אותם כתבנו מראש כדי שיובילו לקוחות פוטנציאלים לאורך אתרי האינטרנט השונים.

העבודה היא עבודה מורכבת הכוללת את השלבים הבאים:

1.בחינה של מטרות וקהל יעד: בנייה של מטרות והצבת יעדים היא כמובן תהליך חשוב מאין כמותו עבור כל מי שמעוניין לצאת לתהליך ולמסע ארוך. אנחנו רוצים לדעת כי אתם ואנחנו נמצאים על 'אותו עמוד' וכי אנחנו יודעים בדיוק מה אתם מחפשים מאיתנו.

2.יצירה של דפים ואתרי אינטרנט שיהפכו לתשתית עליה נבנה את הכל: לעיתים אנחנו ממש מייצרים אתרי אינטרנט, איכותיים בעלי אופטימיזציה מקסימלית, בנוסף לאתר האינטרנט שלכם. זאת כי אנחנו מעוניינים להביא עוד ועוד לקוחות דרך האתרים הללו לרכישה של המוצרים של הלקוח.

3.יצירה של הקישורים עצמם: רק בסופו של התהליך, לאחר שהתשתית מוכנה, אנחנו יכולים להניח את קישורים חיצוניים SEO ולהוביל עוד ועוד לקוחות אל בית העסק שלכם.

אנחנו נמצאים כאן כדי לענות על כל שאלה ולעזור לכם לבחור נכון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אנה זימבובסקי מכון דרור גבעתיים. צילום באדיבות המצולמת

כך תדעו אם ילדכם חווה קושי