יום רביעי , אוגוסט 20 2025

כרטוס מקוון: מערכת יעילה לאירועים

כשגולשים מבקשים לרכוש כרטיסים לאירוע מסוים, בין אם זו הופעה, תערוכה, מסיבה או כל אירוע אחר, הם נכנסים לאתר אינטרנט או אפליקציה ומבצעים את הרכישה אונליין

צילום: freepik

היום, כמעט ולא משתמשים בשירותיהם של משרדי כרטיסים, ובמרבית המקרים לא מחכים לרגע האחרון בשביל לקנות כרטיס במקום. הכל נעשה מראש, בצורה מסודרת ואונליין דרך מערכת למכירת כרטיסים.

כל בית עסק שמתעסק בתחום האירועים חייב להיות מחובר אל מערכת למכירת כרטיסים, על מנת שהוא יוכל להציע ללקוחות שלו אפשרות לרכוש כרטיסים לאירועים שהוא מארגן או משווק עבור אחרים. החיבור למערכת, יאפשר לו למכור כרטיסים בצורה יעילה ומהירה וגם לקדם את האירועים דרך פונקציות שונות שהמערכת מספקת לו.

מערכת למכירת כרטיסים נועדה הן עבור גורמים אשר מציגים אירועים במקום ספציפי, למשל מועדון או אולם אירועים אחר, והן עבור גורמים אשר משווקים אירועים עבור אחרים. למשל, אם מדובר בגורם אשר משווק אירועי תרבות עבור אמנים או מועדונים שונים, אזי שהוא צריך להשתמש במערכת שתהיה מסוגלת גם למכור כרטיסים בצורה יעילה, גם שתהיה מסוגלת לבצע את זה בכמויות גדולות ובו זמנית, וכאמור גם לקדם את האירועים השונים.

איך מערכת יעילה אמורה לעבוד?

מערכת יעילה למכירת כרטיסים אמורה להכיל מספר רבדים:

רובד ראשון הוא עצם מכירת הכרטיס אונליין. כלומר, הלקוח אמור לרכוש כרטיס לאירוע בצורה פשוטה ומהירה, לקבל את הכרטיס למייל שלו, וביום האירוע להציג אותו בשביל שיוכל להיכנס. הכרטיס צריך לכלול ברקוד אותו ניתן לסרוק בסורק סטנדרטי שיעביר את הנתונים אל המערכת של בית העסק.

רובד שני הוא קידום אירועים. המערכת אמורה לספק אפשרות לקדם אירועים מסוגים שונים. למשל, אם לקוח מסוים רכש כרטיס עבור אירוע מוזיקה מסוים, אז היא צריכה להיות מסוגלת לשלוח לו הודעות על אירועים דומים. כך אפשר לקדם אותם. ישנם מאפיינים שונים שאפשר בעזרתם לקדם אירועים.

רובד שלישי הוא הנחות ומבצעים. הרעיון הוא שהמערכת יכולה גם להציע וגם לקלוט מגוון מבצעים והנחות בצורה פשוטה. כך ניתן להציע ללקוחות כרטיסים במחירים זולים ולמשוך אותם לרכוש כרטיסים לאירועים נוספים. רובד זה יתבצע, בין היתר, על ידי איסוף נתונים על הלקוחות ושליחת מיילים ישירים עם הצעות שונות.

מערכת אחת שמבצעת הכל

חשוב מאוד שהמערכת תהיה מסוגלת לבצע הכל ולתת מענה שלם לבית העסק. לכן, חשוב שהיא תהיה מסוגלת גם להציע שירותים ללקוח במייל או בסלולר, תהיה מסוגלת לייצר אינטגרציה בין מערכות שונות, לשלב נתונים, לקבל הזמנות מהארץ ומחו"ל, לשווק כרטיסים לאירועים במקומות שונים, כולל בחו"ל אם בית העסק מעוניין בכך.

ככל שהמערכת תהיה מסוגלת לבצע יותר שירותים בצורה יעילה ונכונה, כך בית העסק יוכל לקדם את האירועים שלו והלקוחות יוכלו לרכוש כרטיסים בצורה מהיר, נוחה ובטוחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פסקל מחשבים גבעתיים

מעבדת הסלולר הכי נחשבת בגבעתיים לשנת 2025

תפריט נגישות