"עקרון מרכזי אחד הוביל אותנו בשלב האפיון של מערכות המידע – התאמה לקהל היעד הפוטנציאלי", אומר מנהל מערכות המידע (מנמ"ר) של המכללה האקדמית רמת גן, רימון יערי.
לשאלה מה המשמעות האופרטיבית עונה יערי: "קהל היעד הצעיר רגיל לקבל שירות 24/7, כאן ועכשיו, בזמינות מקסימלית ובנוחות מלאה. הקמנו מערכות שנותנות לזה מענה מלא".
זה לא סוד שהתחרות על ליבם של המועמדים בשוק ההשכלה הגבוהה החריף בשנים האחרונות. לצורך כך הבינו היטב באקדמית רמת גן כי השירותיות, הזמינות ופשטות תהליך מיון המועמדים הינו קריטי. לכן, הוגדר תהליך ראשי (תהליך על) ואופיינו תהליכי משנה כך שכל תהליך הגשת המועמדות יהיה הכי נח והכי ידידותי למועמדים. כך לדוגמא, כמו בכל מוסד אקדמי, נדרשים המועמדים להמציא מסמכים שונים, החל מתעודת זהות, תעודת בגרות ועוד. מיותר יהיה לציין כי ניתן לבצע רישום מקוון ולבצע העלאה אוטומטית של מסמכים אלו. אבל באקדמית רמת גן הלכו צעד נוסף קדימה: המשך התהליך, יכול להיות מקוון במלואו או פרונטלי, וזאת לפי העדפתם האישית של המעומדים. ישנם מועמדים שמעוניינם להגיע עד המכללה לפגישת ייעוץ פרונטלית וישנם מועמדים שהעדיפו לקיים אותה בשיחת וידאו. דוגמא נוספת היא ועדות הקבלה – הכל מקוון. החל מתאום הראיון, בו בוחר המועמד באופן מקוון את השעה שנוחה לו, ועד לקיום ראיון הקבלה עצמו על ידי וועדות הקבלה. כמובן שלמועמדים המתקבלים ללימודים באקדמית רמת גן מופק מכתב הקבלה הנכסף באופן אוטומטי ודיגיטלי.

"שינוי מהותי שכזה לא היה מתאפשר בלי תמיכת ההנהלה ושיתוף פעולה מלא של הסגל האקדמי וראשי התוכניות בפרט. על כך תודתי. אני שמח שגם המועמדים הרבים הביעו שביעות רצון מהתהליך. דומני שבלעדי המערכת לא היינו יכולים לטפל במועמדים רבים כל כך ולהשיג את הגידול המבורך של 10% במספר הסטודנטים החדשים", מסכם יערי בסיפוק את השנתיים החולפות
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il
