יום ראשון , מאי 19 2024

הדבר הבא בתחום מגורי היוקרה: המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו

פרויקט מגדלי היוקרה של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון בקריית אונו הפך לשם דבר בתקופה האחרונה. עתה נפתחה הזדמנות בלעדית לרוכשים זריזים – כל הפרטים בידיעה הבאה

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו
המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

שכונת נאות אריאל שרון בצפון קריית אונו הפכה לאחרונה לאחת השכונות המבוקשות באזור המרכז וזאת בזכות נגישות גבוהה ואיכות התכנון. פרויקט מגדלי היוקרה של קבוצת שבירו, הכולל 5 מגדלים בני 22-27 קומות, כבר הפך לאחד הבולטים והמרשימים ביותר בסביבה, עם שדרת חנויות, בתי קפה ומסעדות מתחת לבית.

המיקום של הפרויקט מעולה מאחר ויש לו נגישות מהירה לכביש 4, ליציאות לתל אביב, לדרום וצפון הארץ. קו הרכבת הקלה (הסגול) יעבור ממש בסמוך לפרויקט, עם תחנה במרחק הליכה של דקתיים בלבד. בנוסף, לאורך רחוב יצחק נבון, העורק הראשי של השכונה, ממוקמת שדרת החנויות, בתי הקפה והבילוי של הפרויקט – שדרה חדשה ומפותחת שמהווה כבר היום מקום מפגש ובילוי לצעירי השכונה והסביבה, כאשר בהמשכה מצויים מוסדות חינוך ומבני ציבור.

כאמור, מדובר על חמישה מגדלים מעוצבים בני 22 – 27 קומות, עם מבחר דירות גדולות של 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם בריכה פרטית, בכולן מפרט טכני שמאפיין דירות יוקרה. המגורים כאן פורסים בפני הדיירים את הנוף האין סופי של גוש דן על שלל האורות בלילה והמראות האורבנים ביום.

המפרט הטכני של כל הדירות הוא עשיר וכולל בין היתר מיזוג אוויר דירתי, ברזי פרח בציפוי כרום ניקל באיכות גבוהה, מטבח איכותי עם ארונות סנדוויץ’ עליונים ותחתונים, משטח עבודה מאבן קיסר במטבח, חיפוי הקירות בחדרי הרחצה בקרמיקה בגדלים שונים, ארון אמבטיה, חשמל תלת פאזי 3*25, הכנה למדיח כלים, מפסק תאורה מחליף בחדר הורים ובמסדרון, ריצוף גרניט פורצלן יוקרתי 80 80 Xס”מ, חלונות אלומיניום איכותיים, במטבח ברז מיקסר עם פיה נשלפת, אינטרקום טלוויזיה במעגל סגור בחדר דיור.

מה עוד? ריצוף המרפסות הוא מגרניט פורצלן דמוי דק או אחר לפי מצב קיים, דלתות פנים יוקרתיות מדגמי החברה, כיור מטבח יוקרתי אקרילי בהתקנה שטוחה, נקודות טלוויזיה וטלפון בכל חדר, חניה פרטית ועוד.

כל הבניינים בפרויקט כבר קיבלו טופס 4 ומאפשרים לכם, הרוכשים החדשים, כניסה מיידית כאשר מנגד, ניתן לדחות כניסה לעוד שישה חודשים עבור התארגנות כלכלית. תנאי התשלום: 20% בהסכם ו80% בכניסה (לא צמוד).

דירת חמישה חדרים בגודל 125 מ”ר + 12 מ”ר מרפסת בקומה 12 בהחל מ –  3.725.000 ₪.

דירת חמישה חדרים מיני פנט’164 מ”ר + 22 מ”ר מרפסת קומה 21 (2 חניות ומחסן) במחיר 5.900.000 ₪.

דירת חמישה חדרים מיני פנט’ 187 מ”ר + 45 מ”ר מרפסת קומה 20 (2 חניות ומחסן) במחיר 6.800.000 ₪.

דירת שבעה חדרים פנטהאוז דופלקס 244 מ”ר + 255 מרפסות עם בריכה פרטית מובנת בסוויטת הורים, קומה 22 (2 חניות ומחסן) מחיר 10 מיליון ₪.

 

בשכונה יהיו יחסית מעט דירות (כ-1,500) במגדלים גבוהים, ומתוכננים בה אזורי תעסוקה ומסחר נרחבים, כך שלהבדיל מהשכונות הקודמות ובהתחשב במיקום שלה במרכז, לשכונה יש פוטנציאל להיטיב עם העיר מבחינת הכנסות.

לפרטים נוספים צרו קשר: *6128

שבירו קריית אונו 4.2024 רוחבי

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עבודות הרכבת הקלה ברמת גן

המשאל השבועי: האם הקו הסגול יגרום לנו להשאיר את האוטו בבית?

תפריט נגישות